conQUIZtador.ro

Desi ne dam lesne seama din nume, zice la descrierea lui ca e “joc de strategie si cultura generala, intrebari, concurs, inteligenta, raspunsuri, cistig, licitatie, quizz, literatura, sanatate” si cam atita incape in tab-ul meu de explore.

Stiu ca scirs si Ghinea in Dilema despre el. Eu am primit link-ul ieri si am cam stat vreo 1 jumate. Desi m-am enervat ca un razboi l-am cistigat si unul l-am pierdut, iar la al treilea mi-a picat netu, pot sa va spun ca m-a cam prins.

Incercati, poate va place.

www.conquiztador.ro

This entry was posted in andreanum, games, recomandari by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

33 thoughts on “conQUIZtador.ro

  1. am mai facut unu mai devreme si am iesit a doua… ptiu. De unde dracu sa stiu io cine a cistigat australian open tennis in 1907???? c’mon, people, this is not funckin’ fair!

  2. am mai facut unu mai devreme si am iesit a doua… ptiu. De unde dracu sa stiu io cine a cistigat australian open tennis in 1907???? c’mon, people, this is not funckin’ fair!

  3. cita lipsa de colegialitate, loaza ce esti! Ce mare scofala ma ca nu stie turcescu de la ce vine prescurtarea cnn (societate infratita cu realitatea)? Io la conquizstadoru asta am gresit la prescurtarea MAC, ceea ce mi se pare grav.
    Si pt prima data am pierdut si castelu…

  4. cita lipsa de colegialitate, loaza ce esti! Ce mare scofala ma ca nu stie turcescu de la ce vine prescurtarea cnn (societate infratita cu realitatea)? Io la conquizstadoru asta am gresit la prescurtarea MAC, ceea ce mi se pare grav.
    Si pt prima data am pierdut si castelu…

  5. zise si ciutacu o aroganta cu cnn-ul…ufff…bahi omule ai o problema?!!?! Si eu m-am amuzat ca si-a luat-o turcescu dar un moderator de la antene e fata de turcescu exact cum sunt stirile de la antena fata de cele de la pro…cu un pas in urma :) parerea mea… Acum serios vorbind cata rautate a putut sa degaje commentul asta !!! adica nici nu-mi dau seama cat la suta e frustrare si cat e invidie! Ssssserios.( ca voiculescu :))

  6. zise si ciutacu o aroganta cu cnn-ul…ufff…bahi omule ai o problema?!!?! Si eu m-am amuzat ca si-a luat-o turcescu dar un moderator de la antene e fata de turcescu exact cum sunt stirile de la antena fata de cele de la pro…cu un pas in urma :) parerea mea… Acum serios vorbind cata rautate a putut sa degaje commentul asta !!! adica nici nu-mi dau seama cat la suta e frustrare si cat e invidie! Ssssserios.( ca voiculescu :))

  7. bai, ma enerveaza intrebarile despre rasele de ciini si cai. Se repeta la fiecare joc. Facti ceva, astia care aveti deja 50 de jocuri si puteti trimite alte intrebari. E nedrept, de unde dracu sa stim asa ceva? Ai dreacu, o proba de adunari si scoatere de radical n-ar trimite :D

  8. bai, ma enerveaza intrebarile despre rasele de ciini si cai. Se repeta la fiecare joc. Facti ceva, astia care aveti deja 50 de jocuri si puteti trimite alte intrebari. E nedrept, de unde dracu sa stim asa ceva? Ai dreacu, o proba de adunari si scoatere de radical n-ar trimite :D

  9. este o batjocura!
    esti tratat ca un nimeni. rolul tau acolo este sa dai click pe bane-re si sa faci publicitate. daca intrebi ceva ce adminul nu stie esti ignorat si daca mai intrebi odata ti se da interdictie si ti se blocheaza accesul pe site…si toate acestea dupa ce ai respectat regulamentul.
    si toate acestea dupa ce ti se spune intr-o intrebare din timpul jocului ca utilizatorul este cel mai important pe site (asta este varianta acceptata ca si corecta…)

  10. este o batjocura!
    esti tratat ca un nimeni. rolul tau acolo este sa dai click pe bane-re si sa faci publicitate. daca intrebi ceva ce adminul nu stie esti ignorat si daca mai intrebi odata ti se da interdictie si ti se blocheaza accesul pe site…si toate acestea dupa ce ai respectat regulamentul.
    si toate acestea dupa ce ti se spune intr-o intrebare din timpul jocului ca utilizatorul este cel mai important pe site (asta este varianta acceptata ca si corecta…)

Leave a Reply

