A venit, a venit toamna/Acopera-mi inima cu ceva…

toamna aceea, cind te uiti la asta:

si te gindesti ‘Doamne, da-mi puterea sa apuc sa mai vad asta…’:

…si tot ce vezi e asta:

sau…

PS: ma simt ca si cum as fi redeschis ‘Dulcegarii fotografice…’ (mai ales ca ploaia bate, blind, crizantemele de pe terasa… – revin cu portrete profil si biometric, daca cere publicul)

PPS: … toate astea ascultind http://www.youtube.com/watch?v=zxXwIIBlSgw (si asta pentru ca-s atit de han’capat incit nu stiu cum sa fac si eu un insert de youtube cum se cuvine…)

PPPS: si, dedicatie speciala pentru Domnul M., Valuri albe (de Costinesti sau ce doriti)

6 thoughts on “A venit, a venit toamna/Acopera-mi inima cu ceva…

  1. las ca e simplu, iti arat eu cum se pun iutuburile ca sa apara cu fereastra sound&vision. Vai, mi-am adus aminte de David Bowie cu Sound and Vision si de faptul ca mi s-a bulit placa de sunet de la birou taman cind mi-am luat boxe noi.

  2. las ca e simplu, iti arat eu cum se pun iutuburile ca sa apara cu fereastra sound&vision. Vai, mi-am adus aminte de David Bowie cu Sound and Vision si de faptul ca mi s-a bulit placa de sunet de la birou taman cind mi-am luat boxe noi.

  3. toamna este anotimpul meu favorit. este suficient sa sa simti parfumul padurii si sa urmaresti cele o mie de culori in care este prezentat muntele in septembrie-octombrie.
    e momentul in care incepe dezmatul culesului de struguri, e momentul cand incepe caruselul distractiilor studentesti.
    nu trebuie sa te feresti de soare sau de vant, toamna e categoric mai prietenoasa decat vipia verii si noroaiele cu crengi chele ale primaverii.
    am omis iarna din comparatie pentru ca ea este exceptia.

  4. toamna este anotimpul meu favorit. este suficient sa sa simti parfumul padurii si sa urmaresti cele o mie de culori in care este prezentat muntele in septembrie-octombrie.
    e momentul in care incepe dezmatul culesului de struguri, e momentul cand incepe caruselul distractiilor studentesti.
    nu trebuie sa te feresti de soare sau de vant, toamna e categoric mai prietenoasa decat vipia verii si noroaiele cu crengi chele ale primaverii.
    am omis iarna din comparatie pentru ca ea este exceptia.

  5. toamna e cel mai colorat si mai vivace anotimp. Pe vremuri toamna era timpul in care mama alerga la Magurele dupa varza de pus la butoi, la Adunatii Copaceni dupa rosii de facut bulion, la Domnesti dupa cartofi de depozitat pe balcon pt iarna, dupa vinete pe care le cocea si le baga frumos in pungi in congelator. Era intr-o deplasare continua. Acum, de cind gasesti capsuni si-n miezul iernii nu se mai merita efortul, asa ca ne dedam cu voluptate asteniei care insoteste anotimpul.

  6. toamna e cel mai colorat si mai vivace anotimp. Pe vremuri toamna era timpul in care mama alerga la Magurele dupa varza de pus la butoi, la Adunatii Copaceni dupa rosii de facut bulion, la Domnesti dupa cartofi de depozitat pe balcon pt iarna, dupa vinete pe care le cocea si le baga frumos in pungi in congelator. Era intr-o deplasare continua. Acum, de cind gasesti capsuni si-n miezul iernii nu se mai merita efortul, asa ca ne dedam cu voluptate asteniei care insoteste anotimpul.

Leave a Reply

