Iarta-ma, te-am confundat cu un bursuc!

Povestea asta de fapt nu se vrea spusa – imi zic in barba in timp ce-mi urca’n capilare mici aburi de cafea maronii, negriciosi si ca urmare de conditie destul de mizera. Afara sta sa ploua. Ce-o sa se mai bucure toate cohortele de praf si pulbere, si materii organice si materii anorganice, jeg si spuma ultimei furtuni uscata la soare si iata acum pregatita de un nou pasaj transatlantic. Si ne vom scufunda precum Titanicul, isi spun gazele si miriapozii, lovindu-ne de primul bloc de gheata in drum spre gura de canal.

Dar stai ca uit povestea. Povestea mea e cu un arici. Ieri am aflat doua stiri care m-au tulburat tare, si pe care le tot pun in apozitie pentru ca mie-mi plac aricii si n-am vazut decat vreo doi la viata mea. Prima stire: un om din Noua Zeelanda a fost bagat la zdup dupa ce-a dat cu un arici dupa un adolescent. Si l-a lovit, pustiu s-a ales cu rani din fericire nu foarte serioase, barbatul este acuzat de “atac armat”. Iata un gand tulburator: ariciul ca arma. Ariciul ca arma a razbunarii si a ostilitatii. Imi si imaginez in Tara Romaneasca plaiesii lui Neagoe Basarab la Posada sau cum pisici li s-o fi spus de ce n-au facut o razie in fauna Predealului sa adune asa, ‘fo duzina, sa-i gadile pe burtica si sa dea cu ei in dusman? Probabil ca nimic n-ar fi mai penibil decat sa-ti scrie pe piatra funerara: “Aici zace Miclosz, mandru soldat al Imperiului Polonez si umil servitor al regelui A(da)lbert, ucis la datorie de un arici perfid veninos.”

Nu exista arici veninosi. Dar vorbeam de burtica. Ei bine, in timpul in care in Noua Zeelanda ariciul era “proba numarul 1” intr-un proces de atac cu arme albe, in Serbia alt barbat se confrunta cu spinoasa (la propriu) conditie numita “ejaculare precoce”. Acum, pour la bonne bouche,ย  ejacularea precoce e o problema serioasa si care nu merita sa fie luata in tarbaca aici, sau in oricare alta parte. Este ceea ce polueaza (sic!) atmosfera intima de cuplu si anumite studii arata ca pana la 25% din barbati ar putea sa aiba asta pe lista lor de tulburarii ale dinamici sexuale. Unul dintre ei traia in Serbia. Acest sarac cu duhul a incercat probabil totul. Alcool? Verificat, nu merge. Cafea? Hmmm, nu da palpitatii.. Tot felul de inele si ineluse locale care cica ar face bine? Nu. Magneti? Cel mult i-au aliniat pilozitatea dupa punctele cardinale. Nimic nu functiona, pana intr-o zi cand un vraci binevoitor, si cu siguranta scolit in Medicina Alternativa Thailandeza, i-a sugerat …un arici.

Omul s-a conformat, si a folosit ariciul. Buba e ca nu l-a folosit pe partea cu burtica, intelegeti? Ci pe partea cealalta. Si uite asa a sfarsit-o la spital cu rani foarte serioase, si parca declara ca nici nu stie ce sa-i spuna nevestei ca aia o sa creada ca ori e nebun ori e idiot. Eu nu stiu, prefer sa cred ca a fost nebun. Parerea mea.

Dar cel mai mult m-a mirat ca ariciul – se zice in stire – a scapat nevatamat.

Si uite asta ma macina de ieri. In interval de 24 de ore am aflat ca populatia aricilor din lume este intr-un real pericol. Mi se pare inimaginabila cazna prin care trec aceste blande si inofensive reprezentanta a mamiferelor care nasc mini-arici si-i hranesc cu lapte. Propun carevasazica pe aceasta cale sa initiem o campanie impotriva abuzarii ariciului, cu sprijinul si obladuirea lui Ilau si prietenului sau Cici, sau cel putinย  – gandindu-ma la incidentul din Serbia – amatorilor de sex rustic sa le explicam care parte a ariciului trebuie folosita.

Multumesc.

G.

9 thoughts on “Iarta-ma, te-am confundat cu un bursuc!

  1. cum adica ma sa se alinieze pilozitatea dupa punctele cardinale? Loooooool.
    Daca vrei, sa stii ca eu mai am poze cu ariciul meu de la Lipia, daca vrei ti-l mai dau pe mail ๐Ÿ˜€

  2. Bai deci ai tu inpresiea ca nu pun io mina pe tine?
    Si apropo, aricii nu sunt ursuzi, ei sunt seriosi si defense skilled, nu flusturatici si cu cracii desfacuti ca alte specii. Asa sa stii! Iar pisoii nu pot fi folositi ca arma pentru ca zgirie si musca, na!

  3. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! bursuc ha? Bineeeeeeeee, discutam acasa! ๐Ÿ˜€

  4. am si io o intrebare: exista vreo legatura intre commentul de deasupra al chichiutzei si faptul ca urmatorul post al lui mutsunake se cheama “singe pe asfalt”?

    ๐Ÿ˜€

  5. bre, io i-am zis lu’ mutsunake sa ia neaparat niste flori in drum spre casa, deci ma spal pe miini. din proprie experienta, tracto va zice ca un buchet de flori sta cu succes in calea unui facaletz deturnat de la scopul pentru care a fost meshterit. deci mare atentie, da? ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

