ziua a doua. tot fara victime

Am prestat si astazi, de la 7:45 la 9:10, sofat in trafic. Abia dupa jumatate de ora am reusit sa-mi desclestez pumnul de pe schimbatorul de viteza si sa nu mai bruschez ambreiajul cind bag intr-a doua (va rog sa observati ca mi-am insusit deja un limbaj de sofer profesionist, si un coleg mi-a zis ca daca ma prefer la tiruri ma lasa sa-l conduc pe al lui la vara, taman hat pin’ la Constanta – asta da motivare).

Nimic spectacular*: n-am invatat nimic nou, doar am prestat repetat ce invatasem ieri. Am reusit sa ma uit si la pietoni si pe citiva chiar i-am evitat intentionat, nu doar fiindca au grabit ei pasul. De asemenea am reusit si sa ma uit in retrovizoarea din stinga, dar am uitat si de aia din dreapta (exact cind de dreapta aveam nevoie, ca ma mutam pe banda 1). Am dobindit ceva siguranta si la apasarea frinei, nu ma mai sperii ca oaie de sudura cind ala din fata frineaza brusc sau cind imi taie cite un bou fatza. Astazi mi-a taiat fata si o cucoana cu coc, careia am gasit resursa sa-i urez de mama, lasind si geamul in jos.

Toate acestea ma fac sa fiu mult mai optimista in ceea ce priveste sansele mele de a fi un sofer care nu lasa dire de singe in spate. Ilau si prietena lui au fost si astazi alaturi de mine. Pupam dreapta si evitam poala. Amin.

* intentionat am scris asa, nu dati cu doom dupe mine.

3 thoughts on “ziua a doua. tot fara victime

  1. Me, me, me, me be fresh driver, aie! Am dou? luni vechime, motiv pentru care amintirea ?colii de ?oferi ?i a experien?ei de a ?ofa într-o ma?in? pe care scrie în fiecare col?i?or al ei ”încep?tor, rog frumos, nu sodomiza?i!” e foarte proasp?t? în memoria mea. Mai exact p?r?ile ei negative, cum ar fi holbatul continuu al indivizilor nonîncep?tori care î?i permit s? se uite înspre ”carnea aia proasp?t? care înva?? s? conduc?” chiar ?i dac? sunt în cea mai îmbârligat? intersec?ie din ora?. ?i zâmbesc a?a, cu subîn?eles parc?: ”iote ?i la ?sta… ce f???u speriat are!”
    Sau s? vezi ce fain e când ?iganii la volanul unei ma?ini scumpe te întrec ?i nervo?i de atâta încep?toreal? – chiar ?i dac? mergi f?r? cusur, might I say… – pun frân? brusc? în fa?a ma?inii tale ?i scot dejtele alea mijlocii pe geam ca s? te blagosloveasc? cu ele. Incredibil sentiment! 😀

Leave a Reply

