inveti, inveti si in teza iei 4…

Nu stiu daca si la voi e la fel, dar la mine cam in a treia zi de la inceperea studiului unei activitati fizice noi (gen schiat, sofat, mers pe bicicleta), cind ai crede ca totul merge din bine in mai bine, am o pana de concentrare masiva si de durata, in care prin minte imi umbla toate informatiile, aud comenzile verbale ale instructorului dar nu fac legatura si cu picioarele, miinile si pedalele. Aud ce zice, inteleg ce spune dar cind e sa reactionez imi iese de-a-mpulea rau de tot.

E, azi a fost a treia zi. Stiam de la inceput ca va fi rau, i-am zis-o si prefesorelui de ieri: ai grija ca miine te fac de ris, garantat retrogradez de la elevul model la unul sub-mediocru. Omu’ n-a vrut sa creada; logic, el avea dreptate. In realitate, tot eu am invins. Cred ca Socrate ar fi mine, am ajuns sa ma cunosc cit de cit si nu ma mai insel asupra mea. Bun, destul cu luda, ca azi am mers prost de tot, cel putin prima jumatate de ora.

Azi am avut si “predare”, fiindca am invatat si viteza a treia. Ca orice lucru bine invatat, care vine sa inlocuiasca un lucru vechi, cum am invatat a treia, am uitat a doua si mi s-a oprit si motorul de vreo 4 ori, deci am uitat si intii (nu pot sa zic “antiia” nici daca ma bati). Ma speraim de ambreiajul ala ca virgina de pula mare, schimbatorul de viteze era iarasi ciomag de rupt maidanezii cu el… dezastru. Am primit reprosuri, le-am inghitit, incercam sa-mi revin, daca ma concentram interior nu eram atenta la drum, pietonii umblau brambura, coloana coloana…

Bai deci… a fost grav. Sunt nervoasa, nemultumita, ofticata, am si multa treaba azi, incerc sa ma descrincenez. Pula mea!

This entry was posted in amestecate by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

15 thoughts on “inveti, inveti si in teza iei 4…

  1. cu siguranta chestia are explicatii para-psi-meta, etc.. da eu cred ca totul tine de inefabilul feminin. adica, maine o sa fie cu totul altfel.

  2. sotia mea conduce. rar. a facut scoala, a luat din prima, bravo ei. de la inceput am luat decizia, impreuna cu ea, ca schimbatorul de viteze e un accesoriu pe cat de complicat, pe atat de inutil. Sa conduci cu schimbator de viteze e ca si cum ai sta la 10 si ai prefera sa urci pe scari. In fiecare zi. E un fel de volan fara servodirectie.
    In urma aceastei scurte dar jucause analize, sotia mea conduce bine. Ce? Evident, o masina fara schimbator de viteze. Hidramata, automatica sau cum vrei sa-i zici. Ai doua pedale: frana si acceleratie. Nu ti se opreste motorul decat daca scoti cheia din contact. Nu ai cum sa bagi din greseala in marche-arriere cand vrei sa “bagi” a 5-a pe autostrada. E perfect.

    Desigur, exista si pareri impotriva. De genul: bai, eu nu simt ca conduc, sau ala nu e condus, sau nu esti sofer adevarat samd.
    Seamana cu: nu esti barbat adevarat daca nu ai facut armata. sau daca nu ai coama de par pe spate.

    In cazul tau nimeni nu poate sa zica asa ceva. Avantaj tu.

  3. iti dai seama ca si eu abia astept sa conduc o masina hidramata, dar am zis ca sa aflu totusi cum e sa inveti sa si conduci propriu-zis, ca poate se strica hidromatu’ de la automata si esti nevoit sa imprumuti matizu’ vecinului. Si-n plus nu stiu daca astia accepta sa dai examen pe o masina care il loc de pedale, manete si schimbatoare are niste butoane pe care un posesor de volvo le-ar putea confunda cu volumetrul cd-playerului.

  4. hehe, vad ca trecem prin aceleasi chinuri. Am insa un avantaj, io fac scoala de soferi in Franta, unde n-am vazut pe nimeni sa streseze un biet incepator.

  5. pai ce ma nefe, aia e tara? ia sa vina un frantuz incoace si sa conduca pe magheru la 7 seara, sa vezi ce-i ies fumurile modei pariziene din cap! si repede!

  6. ma, eu nu mi-am dat drumu niciodata intr-o masina. Pe nici una dintre banchete si cu atit mai putin pe schimbatorul de viteze. Dar desigur, niciodata sa nu spui niciodata 😀

  7. Asa e in primele lectii. Uiti de la o zi la alta.
    Daca te consoleaza, eu am plans 6 (sase!!!) lectii la rand si m am urcat pe toate bordurile din parcul Tineretului, cu tico-tico. Saracul om, nici nu mai clipea. Si p’orma cand mergeam cu 50 credeam ca sunt Prometeu. Atentie, dupa ce iei carnetul, ca nu trec 7 zile si te simti “Regele soselelor”.
    Pe mine era sa ma faca praf o incepatoare duminica, cu strada goala, pe Barbu Vacarescu. Eram in unghiul ei mort cand i s a nazarit sa schimbe banda (cre ‘ ca i s a parut ca intra in refugiu)… Recunosc ca m am gandit o clipa la tine si am injurat (mult) mai putin.

    a

  8. ma, eu nu pling, ci dimpotriva, asa ma cuprinde o stare de nervi de cred ca daca nu ar fi bine izolat in cutia de oase mi-ar exploda creierul. Dar ma calmez la fel de repede cum ma acidulez, din fericire pt mine, pt masina, instructor, trafic si in general pt feng shuiul bucurestean, ca nu ma duc puterile sa influentez toata romania.

  9. pt toata lumea: mai, sa stiti ca eu nu scriu despre zilele mele de condus nu pt ca nu as vrea sa va dau ocazia sa faceti misto de mine, ci fiindca programul meu si al instructorului se vor mai intersecta pt restul de 12 sedinte abia incepind cu 1 mai. Deci eu zic sa includeti cu incredere dr taberei in traseul vostru zilnic, pt ca nu va paste nici un pericol. Puteti sa luati si copiii: si ca pieton sunt inofensiva 😀

  10. ei, lasa mai, ca ai vazut ca nu am cauzat incidente auto nici in zilele de sofat. Cine nu ai curaj si nu place riscu’, stai in casa :p

Leave a Reply

