doua, trei vesti, aproape patru

Prima este ca diseara voi merge la concertul John McLaughlin de la Sala Palatului, pentru ca eu am fost si ramin fan Mahavishnu Orchestra. Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc, voila o mostra din ce stiau sa faca oamenii aceia:

A doua veste este ca azi am pus, pentru prima oara in viata mea, benzina in matiz.

A treia este ca miine plec spre Cluj, unde merg cu treburi. Dar vestea n-ar fi asta, ci aceea ca ma vad la o bere cu Crivetele si Groparele, in principal si-n premiera pe tara, dimpreuna cu cine considera ei ca merit sa cunosc, avind in vedere ca ei oricum nu ma cunosc. Au promis ca ma duc undeva unde se este “papa bunoc de la Cluji”

A patra este ca voi scrie despre orasul Cluj in posturile urmatoare. De ce imi aduc eu aminte de acum patru ani v-am zis sau nu v-am zis, nu mai tin minte, oricum nu-s multe: ioi, umezeala, reumatism si magazinul sora, bancutze tricolore si cafea bunicica la Crema, o seara afumata rau in Diesel, mincare ungureasca la Savadisla, romaneasca la Gilau si o baie racoroasa in Tarnita. Cred ca e suficient pentru un portret mady by a mitik.

A cincea e ca pe 7 iunie voi merge la Iasi, dar pina atunci avem o groaza de birfit si un carnet auto de obtinut prin examen nefraudat.

This entry was posted in andreanum, Anunt! by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

3 thoughts on “doua, trei vesti, aproape patru

  1. Deci te rog sa iti lasi accentele de bucuresteanca acasa, nu ca ultima data cand nu te-am cunoscut!

    Deci haide(-tz). Pun pariu ca a doa oara nu o sa vrei tu sa mai calci prin urbea asta cata vreme io cu Crivatzu’ suntem singurii camatari licentiati din Napoc?. Si daca esti cumsecade, poate te lasam sa castigi la poker banca transilvania, ca pe mine deja ma jeneaza cat am tot stat pe ea, ca nij macar nu mai ie tricolora!

    PS: daca ai inteles ceva din comentariul meu, explica-mi si mie, ca io inca n-am pricipit nimic.

  2. las ca daca e viu si io si vedem daca e sa fim triada camatarilor romani. Il sun io si pe nutzu daca e, sa-l anunt ca poate sa stea linistit in pirnaie, ca pe strazi oricum n-ar mai avea rost.

Leave a Reply

