cum fuse la Cluji

Offtopic: Azi am avut ora de soferie, dar deja nu mai aveti nici un motiv sa rideti de mine, iar eu nu mai am nici un motiv sa va plictisesc cu (deja) rutina mea zilnica. Conduc natural, motorul nu mai urla, nu-l mai supraturez pina sa schimb vitezele, nici nu-l mai omor, iau curebele cu eleganta, cotesc cu siguranta si frinez din timp. Parchez de nu va vedeti, garez cu gratie, ce sa mai, sunt buna mai, asta e adevarul. Offtopic over.

Cum va ziceam in postul trecut (alora care ati reusit sa-l cititi cu mozilla, ca abia azi l-am reparat sa apara si pe ie), week-end-ul asta fusei intr-o fuga pina la Cluj, de unde ma intorsei cu absolut nici o graba, cei 497 km i-am mocait in 10 ore. Cred ca mai bine imi luam o bicicleta si tot ii rusinam pe ceferisti. Dar ma rog, trecem peste.

Clujul a fost o surpriza. Eu nu mai fusesem de vreo 4 ani acolo, ultima oara impresia mea fusese de orasel de provincie prafuit, prost administrat, plin de gropi si tricolor, cu lume lenta si imbracata prost. Nu prea am mai gasit gropi, n-am prea stat la semafoare fiindca am prins unda verde, curatenia-curetenie, disparusera steagurile de pe toate budele si bodegile, bancile aveau culori normale, doua mall-uri s-au deschis, tinerii erau imbracati si in alte culori decit alea pe care mi le aminteam, blocuri noi, multe, magazine cochete, multe etc etc. Foarte bine arata si inca e loc de mai bine. Mi-a placut.

Am coborit in gara exact in secunda in care s-a oprit ploaia, adica la 21:01. In gara ma astepta Crivatul cu sotia, iar eu m-am indreptat spre dinsii cu toata foamea carata de la Bucuresti incoa, mai ales ca ma amenintasera ca mergem la un restaurant foarte bun si mai venea si Groparele cu consoarta proprie.

Oamenii au fost super misto si m-au dus intii sa ma cazez si sa-mi las bagajelul, ca sa n-am grija de el daca cumva ma imbatam si nu mai nimeream toate treptele. Nu m-am imbatat, abia am baut doua paharele de campari. Dupa ce m-am cazat am mers la masa, unde trebuie sa recunosc ca am mincat bine. Italieneste, bine gatit, bine servit, patronul e un italian foarte simpatic.

Atractia serii de vineri a fost Groparu.ro, pe care eu mi-l imaginasem, recunosc, mititel de statura, grasut, cu bubite pe fata sau macar la gura, cu un inceput de chelie, cu un cuprins burtos si cu un sfirsit dinpre fata mic. Pentru ca are un umor in scris de ma tavalesc pe jos cind citesc, ma asteptam ca fata in fata sa aiba trac si sa strice bancurile, sa aiba o voce pitigaiata sau, ma rog, sa fie ceva foarte in neregula cu el. Pentru ca in scris vorbeste pocit, ca mai toti ardilenii, credeam ca se va stradui sa vorbeasca literar precum Andreea Marin. Nici prin cap nu-mi trecea ca el ar putea avea o amica, prietena, gagica sau, Doamne fereste!, nevasta. Unde mai pui ca doamna, sau viitoarea doamna, era haioasa foc si miniona, cum imi plac mie fetele.

Pe Crivat il vazusem in niste poze, nu mai stiu pe unde, deci il stiam. Sotia este o dulceata de fata, mi-a placut tare mult ca zimbea sau ridea din toata inima. Mie imi plac oamenii care s esimt bine. Crivatul a fost exact asa cum mi-am imaginat: un tip misto, direct, foarte amuzant si care avea tricou cu el insusi de care o sa-mi fac si eu. Spre deosebire de mine, care o sa-mi pun actzipild cu http://andreanum.org pe masina mea, el nu avea adresa de blog embosata pe masina, si asta e un minus, din punctul meu de vedere.

Clujule, abia astept sa revin. Daca e sa iasa iar Boc, sper sa faca orasul asta mai dihai ca Bucurestiul. Daca e musai, eu invat si maghiara, sa stiti 😀

This entry was posted in amintiri, andreanum, democratia in romania by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

14 thoughts on “cum fuse la Cluji

  1. Doamne, drag mi-e de noi cand citesc pe la altii ce misto suntem 🙂
    Altfel, ma bucur ca ti-a placut la noi si de noi, drept pentru care sa mai vii, mai avem ceva carciumi faine de incercat 🙂

  2. sa stii ca daca nu-ti place ce-am scris eu retractez imediat. Doar sa-mi spui.
    vin ma, sigur ca vin. acu ca am descoperit ca poate fi si placut la cluj 😀

  3. :)) ..cat de tare esti ..credeam ca doar pustoaicele ca mine isi mai dau intalnire cu persoane cunoscute pe net ( presupun ca asa v-ati intalnit)…oricum ,cluju e frumos.Ideea ca clujenii se imbraca prost e oarecum gresit formata, cred ca ei nu pun atata accent pe haine ca in bucuresti de exemplu. Am ramas placut surprinsa cand am vazut studente ce se dadeau cu bicicleta, se plimbau imbracate in trening prin parcul central si oameni stand in carciumi la cate un pahar de vorba 🙂 ..in schimb la noi acilea in Tara Mures …fetele de clasa a9a sunt ca niste maimutici tunate cu aere de dive..

  4. curat tupeu de pushtoaica inconstienta. auzi tu, singurica-singurica, in oras strain, se duce la baute cu un gropar, intr-un bar de italieni. si, de parca asta n-ar fi fost destul, mai zice ca i-a si placut. 😀

  5. da, poate fi foarte placut. si legat de limba maghiara… nem kell megtanulj magyarul. Befogadunk igy is, hogy tudjunk beszelni rolad anelkul hogy ertened. 🙂

  6. bai, te rog foarte mult: tg mures e cel mai misto oras din tara, dupa mine. Si io am dreptate.
    Iar eu am cunoscut muuuulti oameni pe net: cu unii am devenit prietena, cu altii nu. Oricum nu ma vad cu oricine, ca sunt lenesa si comoda si de obicei pe la 11 noaptea mi se face somn. Dar cu astia pe care ii citesc frecvent nu am cum sa nu ma vad. Abia astept sa ajung la Constanta sa ma vad si cu arhi, la iasi am alti musterii si prieteni, la timisoara altii si tot asa 😀

  7. ma, io apreciez ca in ochii nervilor mintilor capetelor voastre io sunt inca pustoaica. Ma flatiaza asta. Multumiesc 😀

  8. ..eu n-am spus ca tg-mures nu e un oras frumos.E, dar mai frumos e cluju, un pic mai multa agitatie, mai multa studentime.Pt mine asta e sarea si piperul acum.Peste 10 ani poate imi voi dori sa vin inapoi .

  9. Lasa, Andrea, ca daca ej cuminte poate te si ne invita Crivatzu’ la el acasa si iti si ne gateste. Tura asta nu o vrut, ca o zis ca nu te cunoaste indeajuns si ii e frica sa nu-i furi de prin casa, cum fac io cand merg pe la el.

  10. A, si nu mai umple blogosfera cu minciuni ca te-ai fi simtit bine in prezenta mea! Ca nici macar io nu ma simt bine in prezenta mea, numa’ daca imi intind prezenta prin pat, si dorm.

  11. gropare, ne potolim? cum iti permiti sa ma faci mincinoasa pe domeniul meu???? Inca atita jignire n-am suportat in vieatza mia (asta e un fel de exprimare clujeneasca). Ce, daca esti roscat, uscat, cu barba si privire tulbure e musai sa nu ma fi simtit bine in prezenta ta? Mie imi plac si catelusii si veveritele, dar si rimele si coropisnitele… ma rog, coropisnitele nu, da’ e vorba de principiu!

Leave a Reply

