god point

Nu mai sunt suparata pe Romania. Nu ma mai enerveaza ca a iesit Mazare primar. Ce rost avea sa ma supar eu ca alora din Constanta le place cu ala primar? Nu ma consumam eu aiurea, considerind fara temei si in necunostinta de cauza ca oricui i-ar cauza la nerv sa fie condus de un mafiot?

Nu ma mai deranjeaza atit de tare ca in Bucuresti o sa fie primar Oprescu. Sau Blaga. Ce putea fi mai rau decit Lis? Sau Halaicu? Videanu? Ce rost are sa ma consum pentru ceva ce oricum va trece cum a trecut si pina acum? Ce rost are sa ma intreb de ce avem parcari pe locurile de joaca, blocuri in parcuri si centura ioc? Credeti ca poate cineva sa faca mai mult? Credeti ca vreunul dintre oamenii pe care i-ati votat are expertiza, stie ce e cu adminitratia, sau in afara de citeva vizite de lucru la Paris, Londra si New York (cu voia dvs introducem pe lista si Monte Carlo si Cote d’Azur) a studiat vreunul care sunt sistemele de fluidizare trafic, sistematizare riuri, implementare metrouri de suprafata sau subterane, inele concentrice de centuri, protejarea monumentelor, alegerea monumentelor samd samd ca sunt atit de multe lucruri pe care un primar ar trebui sa le stie, inteleaga si aplice incit cind imi vine in cap figura lui Vanghelie…

Aud deseori argumentul: Blaga a facut ceva ca ministru de externe, deci a avut tangente cu adminitratia, deci stie domle care e treaba. Sau: Oprescu a condus un spital, pe care l-a consolidat, organizat, pus pe roate, de crapau asistentele in valuri de lacrimi cind fuse de trebui sa plece Sorinel de acolo (recunosc, spitalul arata bine, camera de garda functioneaza cit de cit, deci ceva a facut), deci si asta par ca stie care e treaba cu administrarea, deci administratia.

Dragilor, nimic mai fals. Poate parea aceeasi mincare de peste, dar e ca si cum ai spune ca sa fii stomatolog e tot una cu a fi avocat, din moment ce ambele profesii sunt liberale. Liberale nu in sensul de penele, ci liberale in sensul ca exista foruri profesionale care acorda atestat membrilor sai, pe motiv ca aia, si nu statul sau alta institutie, stiu cu ce sa maninca meseria respectiva (ati auzit cu totii de Colegiul Medicilor, Barou, Uniunea notarilor etc.).

Pe aceeasi linie, am putea sa spunem ca si Videanu, ca patron de societate comerciala, avea expertiza, ca doar el a lucrat si inainte cu administratia, de la care insa lua autorizatii. Acuma el le dadea, dar important e ca stia ca acele autorizatii exista si e nevoie de ele. Sau eu, de exemplu, eu de ce nu as putea fi primar, ca doar prieteni care sa ma ajute sa cistigam o licitatie am si eu, caiete de sarcini am facut si eu, sa cheltui stiu si eu… Gresesc? Gresim? Sau gresesc fraierii aia de francezi, englezi si alte zeci de tari in care primarii au studii de administratie? Ce rost are sa pierzi 5 ani in scoala, cind strada te invata tot ce trebuie sa stii?

De-aia n-o sa avem nici in urmatorii 25 de ani o capitala de care sa fim mindri si de-aia am si renuntat sa ma mai zbat sau sa merg la vot. Dintr-o data Bucurestiul este mult mai frumos, mai lipsit de praf, mai umbros si cu sosele mai asfaltate ca Autostrada din sud.

15 thoughts on “god point

  1. o fi fost si pantagruel ala un fel de zeu sau macar semizeu.
    da’ tu esti pe panta noncombat sau p’a inteleapta ?

  2. bre, sincer, si la mine sila a luat locul enervarii. sa te enervezi merita numai daca mai ai sanse sa rezolvi ceva. in rest e sila.

  3. eu, draga karankl, sunt acum in turneu prin frumoasa patrie, am de luat niste autorizatii de la tot felul de baroni si primari nou sau vesnic cistigatori de alegeri, asa ca nu-mi permit sa fiu decit inteleapta.
    Ce dracu sa mai rezolvam mai tracto? In ce sens sa rezolvam, ca si sa lasam timpul sa decida e o rezolvare, ba chiar una traditionala, cutumiara, adinc infipta in ambele creiere ale omului (ba chiar as putea spune ca e bara care uneste cele doua creiere si le tine sa nu o ia care-ncotro, precum ochii prezidentiali).
    Are vreun rost sa ne caznim aiurea, noi si inca vreo 10 pirliti, ca sa mutam muntii pe care ailanti ii tin contra? Da ce, s-o futut mama cu Sisif si io m-am nascut la 6 luni? 😀

  4. apropo de baroni: prin peregrinarile tale prin scumpa patrie ai vazut pe undeva vreo statuie de-a lui decebal? ca io nu. nu ti se pare incorect? pe mine ma consuma treaba asta.

  5. ma… in general statuile damelor sunt nude prin parcuri, cu un ulcior in brate, din care se scurge sau nu (depinde de la canalizare la canalizare) un lichid care poate fi apa potabila sau nu.
    Asta pentru ca agream ca Decebal a fost fecioara in relatia cu Traian, de la care am imprumutat limba si obiceiurile, mai putin minz, brinza, viezure.
    Pe serioasele, cu Decebal exista statuie, ba chiar una cit sa ajunga pt toata tara, fiindca e gigantica, sculptata in piatra, un fel de Mount Rushmore autohton. 😀

  6. numa limba si obiceiurile, zici ?.. creca fecioara avea nevoie de mai mult/tare ca sa izvodeasca asea mandru popor

  7. Pai tracto, noi n-am fost altfel niciodata, doar cei care rescri(a)u periodic istoria au (avut) viziuni diferite asupra faptelor. Suntem dezbinati fiindca asa am fost dintotdeauna si asa o sa raminem, fiindca avem mare rezistenta la schimbare. De altfel eu cred ca nu suntem dintre cei mai dezbinati din lume, din moment ce inca nu avem razboi intre moldoveni si ardeleni.

  8. las’ ca-n circiumi inca suntem ca fratii. Citeodata si pe stadioane, dar depinde de care parte a pumnului te gasesti.

Leave a Reply

