une'i frate capacu' ala?

Acum vreo 10 zile ajung eu dimineata la birou si observ ca in fata geamului, in mijlocul strazii si in epicentrul parcarii noastre de 10 locuri a inflorit un copac. Un copac care isi avea izvorul intr-o placa alba de scirtiitoare (polistiren), protejat de un cauciuc de masina. Socul placut resimtit in moalele capului (frate, m-am cretinizat, am incurcat strada?) s-a transformat in sictirul certitudinii: ne-au furat capacul de la canal!

N-avusei eu timp sa injur si in scris, ca m-am tot luat cu bugete si artisti, estimari si alte docomente halitoare de timp, dar va asigur ca am injurat ca la usa cortului de multe ori. Si nu numai eu.

Si de atunci trecu vremea, trecu stirea, se obisnui lumea cu fara capac, un loc de parcare in minus, probleme pentru masinile mari: ca obisnuinta e o a doua natura nu e un secret pentru nimeni.

Cel mai frumos e ca oamenii de la firma de salubritate schimba ikebana de deasupra haului cit de des poate: mai adauga o crenguta inflorita de salcim mov, mai infige cite ceva in roata aia jegoasa, sa para mai aratoasa, ba cineva foarte inspirat a infipt un stegulet cu tricolor de la vreun meci. Mai ramine sa vie cineva sa infiga si-i zambila, si ma tem ca vremea aia nu-i trecuta. Si staaaau pisicile si se uita in groapa de unde se aud zgomote de cascada, si ciiniii dau tircoale si lumea ocoleste pe a 2 metri, sa nu care cumva sa pice in hau.

Si probabil ca nu v-as fi scris despre asta (aparatul meu foto e cu mama la Sibiu, va trebui sa ma credeti pe cuvint, fara imagini), dar am dat, la pretinii din rezistenta, peste acest site si am zis ca merita sa facem si un recensamint online al canalelor ramase fara sapca.

Update: asa arata azi, 11.07.2008, gaura de care va zisei:

Au trecut 2 saptamini, vor mai trece inca 10, or sa vie oamenii din concediu, se va construi pasajul subteran de la Baneasa si noi calus canalului pas de-om pune…. welcome to bucharest, ze former little paris of ze thard world.

27 thoughts on “une'i frate capacu' ala?

  1. creca tragem mai degraba la za tucaming sofia uanabi.
    on topic nu se gaseste unu cu camionu sa descarce o bascula de pamant in borta aia, asa de-al drac ?

  2. Da-mi adresa kanalului fara kapak si il voi pune pe site astfel incit sa completez lista pe care tocmai am deschis-o. Posteaz-o intr-un comentariu pe site si eu o voi prelua in lista.
    Daca ei nu se misca trebuie sa ne miscam noi si sa ii facem sa simta ca ne miscam, eventual s ii calcam un picut pe bataturi.

    BTW @krankl, ideea cu bascula e interesanta dar apoi tot din banutii nostrii vor da ca sa il goleasca si asa mai departe…

  3. draga bogdan, eu as comenta cu drag la tine daca as putea, dar blogger pe blogspot nu sunt, open id nici atit, iar parola de wps am uitat-o. Si alte posibilitati nu-mi dai šŸ˜€

  4. ok. facem. orice alte posibilitati. am dat drumul si la anonimi….deci cine doreste sa de o anonima…sa o dea dar sa o semneze….

  5. @bogdan : ei de munca fug, deci dupa o vreme ( 10-15 ani) se vor prinde ca e mai usor sa astupi gaura decat s-o golesti. plus cacu tot aerul conditionat, basculanta lui tracto ii va goni de la birouri pe teren.

  6. sa vegheze, ca doar de-aia i-am inventat. asta daca nu dau dreacu noaptea io in vreun canal, de-a ajung sa-mi creasca flori pa piept.

  7. pot pentru ca sa iau canalul din blogul tau si sa il pun in blogul meu ca update?

    se pare ca in sectorul 1 ii doare in capac de canale fara, in sectorul 6 au pus capac pe 2 si azi munceau la al treilea. acu’ nu stiu daca e de la mine atragere de atentie sau de la ei initiativa dar se face ceva…in plus capacele puse sint d-alea cu balama care se scot mai greu!

  8. da-da, ia canalele fara capac d-aici, m-am saturat sa stau cu ochii cit cepele de cite ori dau cite un scroll pe blog. numa’ sa nu uitit sa precizezi de unde l-ai luat, sa stie lumea sa nu puna picioru’ p-acolo. šŸ™‚

  9. desigur. ia-l. daca vrei iti fac update saptaminal si-ti dau cite o poza. Ce frumos se va vedea gaura pe fundal de toamna, cu frunze vestede, pe fond de iarna cu viscol, o pisica zgribulita si umezeala, ghiocei rasarind din scirtiitoarea de-acum neagra si, in fine, din nou decot estival, cu pui de pisici asezati la umbra copacului care deja face fructe šŸ˜€

  10. pai ma, daca ala are cam 2 metri adincime, cum iti imaginezi matale ca daca nu-l vedeam mai apucam sa va scriu? ce, crezi ca mai nou canalele din bucuresti sunt wireless?

  11. dap, la stambul ti se albastresc dintii de la atita wireless. este la orice mall sau cafenea un pic mai rasarita. ba chiar si la popasurile de-a lungul autostrazilor. am observat ca pescarusii zboara in zig-zag iar liliecii in linie dreapta, or avea si de-a lungul bosforului.

  12. ce cool tre sa fie pentru homless-ii din canalele voastre. Deja s-a atins culmea confortului. Ma gindesc serios sa ma mut

Leave a Reply

