sarpele si leopardul

neah, nici pomeneala de “sarpele de lux” de care ne pomenea trash tivi, si nici de animal print-ul des intilnit in cazi, paturi si sofale de catre pitzi bad si pitzi feshan pe pitziorg.

Deseara, pe undeva pe linga (santierul) Romexpo, sau poate chiar in interiorul acestuia, concert de concert din neamul concertelor pe care nici un roman vreodata n-o sa fie in stare sa le dea.

In primul rind cinta Iris, in deschiderea deschiderii. Nu-mi plac, asa ca trec peste fara nici o ezitare.

Apoi intra in scena Whitesnake, sarpele alb, cu principala atractie Coverdale, pe care abia asteptam sa-i vedem si live, dupa ce ne-au placut atit inregistrati. Recunosc, insa, cinstit, ca noul album, din care nu am ascultat totusi tot, e cam mult “love”. Acuma deh, au si ei o virsta, avem si noi una, orice ar fi merita sa-i vedem. Si la 75 lei/20 ieuro biletul in fata scenei, pe “gazon”, sa mor io, chiar merita (alea pe scaun nu merita, cine dracu sta jos cind cinta baietii astia?).

Si dupa ce s-a epuizat deschiderea (sic!), pazea ca intra Def Leppard, o trupa pe care eu o iubesc intr-un fel sui generis sau, mai pe inteles, “pentru care am o slabiciunea pe care nu as stii cum sa o argumentez temeinic…”. Baietii astia cinta cam de pe cind am facut eu ochi pe lume (la fel ca si serpii, de altfel). Nu se poate sa nu stiti Love bites, Hysteria, When love and hate collide, Rocket, etc etc etc. Iar daca nu le stiti, aveti ocazia sa veniti sa le auziti (eu sper ca vor fi cintate, macar in partem diseara).

Istoriile celor doua trupe au fost prezentate de City FM incepind de acum doua saptamini. Din pacate nu stiu de ce nu gasesc inregistrarile la dinsii pe site, ca mergeau reascultate. Ma rog, sa trecem peste asta 🙂

Deci haideti sa haidem, vorba lu’ Exarhu. Merita.

This entry was posted in andreanum, cultura, musica, recomandari and tagged , by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

14 thoughts on “sarpele si leopardul

  1. Eu am vazut sarpele in Sofia vinerea asta. Organizarea a avut ceva probleme, anume aparatura a fost nitel blocata la vama cu Macedonia – cica le picase alora curentul – asa ca am asteptat peste ora promisa inca vreo trei. Cand a inceput concertul a inceput si o ploaie torentiala, dar din aia, ca o perdea de apa, potop, nu alta.
    Lucrul asta s-a dovedit pana la urma placut:
    – s-a cantat pe timp de noapte (mie un concert rock mi se pare vag penibil pe lumina)
    – e EXTRAORDINAR sa vezi treijdemii (cam pe acolo) de oameni cantand (sub ploaia aia neintrerupta) “ain’t no love in the heart of the city”.

    Sper sa fie frumos si la romani. Eu din pacate n-am cum sa ajung.

  2. eu sper sa nu astept 3 ore dupa serpi, si nici dupa leoparji (:D)
    cit despre ploaie… s-ar parea ca o sa avem si aci diseara, desi nu-mi doresc.

  3. heloooooooo budap… bucuresti
    in rest a fost inaltator
    si da e ca curu sa se spuna ca def leppard canta in deschidere la whitesnake
    numai ca avand in vedere ca deodata nu puteau canta amandoua trupele…

  4. bre, la stambul a fost, ca deobicei, cu curu-n sus fata de romania: whitesnake au cintat primii. deci, cum ar veni, in deschidere la def leppard. 🙂

  5. Pai normal, mai fac cu rindul tataitzii, ca doar nu mai sunt si ei la prima tinerete.
    Mie mi-a placut aia cu Budapest: daca ne-a confundat capitala cu Budapesta, apai asta-i cel mai al dracu compliment, de nu mai visam sa-l auzim 😀

  6. Cred ca e bine ca au cantat Whitesnake ultimii, pentru ca altfel as fi fost prea dezamagita de Def Leppard… cam adormiti 😦 Am concerte din primii 16 ani ai lor si erau mult mai plini de viata 😦

    Eu nici n-am inteles prea bine ce a zis el acolo, am crezut ca pur si simplu nu i-a reusit sa zica Bucuresti ;)) si m-a bufnit rasul, reactie care mi-a mai fost provocata si de anumite gesturi de-ale lui care mi s-au parut penibile avand in vedere varsta pe care o are.

    Altfel, am ramas vrajita de spectacolul pe care l-au oferit David Coverdale & co si am plecat de acolo gandindu-ma “oare cand mai vin, ca mai vreau, mai vreau” 😀

  7. vai, brontozaurel, pai de la ellioti ai pretentii sa fie fresh ca la 20 de ani iar de ailanti zici ca erau prea exagerati in gesturi tineresti? Ce copil rau esti (fata sau baiat?) 😀

    pai tataitzii au cam aceeasi virsta, cum spuneam mai devreme: cind m-am nascut eu, aka acu 31 de ani trecuti fix, ei lansau primele albume.
    Eu la Leppard am cintat, ca stiam (cu vreo 3 exceptii) toate versurile, asa ca mie numai adormiti nu mi s-au parut.

  8. sunt rea ca asa sunt eu 😛 (sunt fata) stiu numai sa critic 😛

    Si eu am cantat la Def Leppard 🙂 (ca si la Whitesnake) dar ma asteptam sa fie ei mai vioi… eh, asta e… au trecut anii 😦 nu mai pot sa topaie si sa alerge pe scena ca in tinerete – majoritatea miscarilor lor “clasice” parca au foast in slow-motion

    Am stat in fata, undeva intre Vivian si Sav… care au stat mai mult pe loc, desi au avut momente cand parca baga cineva baterii noi in ei. Lui Sav i-a scapat piciorul si s-a dezechilibrat putin la ceva ce se vroia a fi un salt in lateral… si fiindca mie mi s-a parut cam palid fata de pozele si filmuletele de acum o luna-doua, as cam trage concluzia ca a fost din cauza oboselii. Joe s-a miscat intr-adevar mai mult :).

    Cand ziceam de gesturi, ma refeream in primul rand la faptul ca sir Coverdale s-a frecat de mai tot ce a gasit pe scena, la degetelul lui nebunatic… si la un alt gest facut fix pe directia mea in momentul in care m-a vazut acolo chiar in fata imbracata… aproximativ cam ca el :)) (doar ca eu n-aveam camasa desfacuta… decat la maneci)

    Eh, am ras vazndu-l asa cum am ras vazand poza asta http://starphoenixbase.com/wp-content/uploads/2006/10/coyote-06.jpg dar asta nu inseamna ca nu mi-ar fi placut vocea lui, felul in care s-a descurcat noua lui trupa, ca nu ma gandeam tot la concert si dupa ce m-a muscat un comunitar in timp ce ma intorceam acasa, sau ca nu m-a scarpinat pe creieras ideea de a merge sa-i vad si la Budapesta, ca prea tare mi-au placut.

    Judas Priest… mor de ciuda ca nu pot sa merg 😦 le-a trebuit alor mei sa se trezeasca cu mers la parastas fix la sfarsitu asta de saptamana :((

Leave a Reply

