lucruri marunte

Astazi e pentru prima oara in viata mea cind mi s-a luat singe si nu mi s-a invinetit zona din care s-au extras cele 4 fiole. Domnisoara asistenta imi spunea ca nu se va invineti daca tin apasat 3 minute, dupa care aplic un plasture, ca sa nu intre microbi pina se coaguleaza buba si prinde coaja.

Dada, desigur, i-am zis eu cu tupeu, mie mi se invineteste oricum. (mi s-a mai luat singe de vreo 20 de ori pina acum si intotdeauna am stat 2 saptamini cu negreala-albastreala-verzuiala-galbeneala pe mina).

Cum sa se invineteasca? zice ea. Daca tineti apasat 3 minute nu are cum sa se invineteasca.

Ei bine, au trecut deja 5 ore si nu s-a invinetit. De obicei la ora asta era vinat tot antebratul, de la incheietura palmei pina spre umar.

As vrea sa am un numar de telefon de-al ei s-o sun sa-i spun ca imi pare rau ca m-am dat rotunda.

Doamna cu pricina, impreuna cu o doamna la fel de simpatica venisera de la firma de servicii medicale cu care firma noatsra are contract sa ne consulte pe toti (aveau EKG si stetoscop si nu stiu cite kituri de fiole pentru vreo 20 de analize de singe, inclusiv tiroida si alte chestii la moda). Pentru ca loazele, ca mine, se deplaseaza greu spre deloc la clinica sa-si doneze lichidele, au venit ei la noi, fiindca “sanatatea voastra e in sarcina noastra”

Azi mi-au supt singele, miine la 10 am rezultatele, adica fix peste 12 ore. Va mira? As vrea s-o vad si pe asta. Daca-i pe asa atunci chiar ca s-a schimbat cite ceva. Pe ici pe colea. Si va si spun nnumele firmei.

Leave a Reply

