Apoteoza inginerului (sau a medicului, a sudorului, a faiantarului, etc.)

(tentativa clara de plagiat, in acelasi tempo cu originalul)

Doua urme in praf, in fata casieriei, marcheaza locul unde am stat

La coada; cu ochii bulbucati, cu zambetul chinuit.

Sufar.

Mi s-a spus ca de ieri nu mai exista bani de salarii, am inteles.

Am aflat din ziar si ca ni se interzic premierile prin ordonanta

Guvernamentala, un director mi-a spus ca e

Pentru ultima oara cand mai accepta sa fac ore suplimentare;

Mi-am spus in barba ca stiu ce trebuie sa fac si-asadar iata-ma-s:

Mi-am trimis CV-ul tuturor angajatorilor lumii.

Din fericire duminica noapte la ora 11 un nou serviciu pentru pasapoarte s-a

Infiintat. Imi permit sa visez la angajarea intr-o companie adevarata, intelegerea

Cu Ministerul a fost – dupa cum am mai zis – ca s-a dat liber la emigrari.

Deci cel mult, simplu om cum ma aflu acum, pot sa-mi cumpar un bilet de avion

Sau sa trec cu pluta Dunarea, pentru inceput mi-am propus c-ar fi bine

Cam o data: Dus Fara Intors. Sunt suficienti fraieri in tara asta si fara

Fugari ca mine, sunt suficiente companii falimentare cu ingineri si muncitori

Care se roaga la o minune. Pot fi suficiente slujbe si destul loc de mai bine,

Dar nu fara o interventie divina. Inteleg, timpul nostru s-a stins

Si nu mai e loc de mine. Am uitat sa mentionez ca mi-am donat toate amintirile

La Armata Salvarii, nu-i asa ca e ironic?

 

Leave a Reply

