generatia mess

o discutie despre filmul Journey to the Center of the Earth…
criztiuca: din ce am vazut in screen-urile de pe imdb pare sa fie facut in totalitate in studio… pt mine scade calitatea acest mod de filmare
wasssu: s-or fi gandit ca e mai simplu, decat sa se duca pana in centrul Pamantului

Anca: msms
Cosmin: sa traiesti
Anca: esti o bomboana knd vrei
Cosmin: poti sa ma sugi cand vrei

IeD3vil ™: coi, s-ar putea sa trec pe honda
IeD3vil ™:
toni: nu este tony
IeD3vil ™: dar ?
toni: mama lui
IeD3vil ™: saru’mana
toni: buna
IeD3vil ™: scuzati expresia de mai sus
IeD3vil ™: presupun ca e la scoala
toni: sunt obisnuita
toni: doarme
IeD3vil ™: ok
toni: pa

Alexa :Fata ma invitat kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..
Alexa: de unde draq vrei s jtiu

irina: moxx
cosmin_diamond: el
irina: nu mai beau in viata mea
cosmin_diamond: nici io
cosmin_diamond: 😉
irina: am fost vineri la un majorat
irina: si m-am facut muci rau de tot
irina: si am iesit pe o strada
irina: si i blowjobbed unul dintre prietenii mei cei mai buni
cosmin_diamond: ba…
cosmin_diamond: e frumos ce ai facut
cosmin_diamond: da nu e bine
irina: si dup-aia knd am intrat…face o tipa…gata, ai supt pula, te simti mai bine…si a fost destul de naspa…k acu stiu toti colegii..si el e si din liceu cu mine

strik2: ba ce ii urasc eu pe’astia
strik2: cu
strik2: “am treaba”
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba

Dangereux: ce faci mah
DJ Diego: suparat
Dangereux: pai ?
DJ Diego: pula mea fu o faza super penala la shcoala
Dangereux: ce patzishi ?
DJ Diego: ma trasa profu de perciuni shi ma ridica in acelashi timp de pe scaun …
DJ Diego: iar cum eu vroiam sa nu ma mishc … sa ma abtzin de la bashina … ala ma ridica fortzat shi bashina cu trasul perciunilor fura simultane
DJ Diego: se rimau amandoua in acelashi timp precum platanele lui DJ Tiesto
DJ Diego: ma jur
Dangereux: =))))))))))))))))
Dangereux: ahahahahhaha
Dangereux: bashed
Dangereux: =))
DJ Diego: MATA
DJ Diego: FMM
DJ Diego: BA
DJ Diego: NU
DJ Diego: !!!
DJ Diego: NU FII RATAT !!!

Alex: cum se numesc aia de fac comenzi pe ebay?
an_deea: oameni?

aetana: ia zii
aetana: cand imi faci pizza d-aia?
cirozel: eu ?
cirozel: cand imi faci TU
cirozel: pai plm nu tu rufe nu tu mancare
aetana: i have big tits
cirozel: sah mat

NoRules: eium?
Alex 9A: a?
Alex 9A: ce e ala
Alex 9A: ?
Alex 9A:
NoRules: read from the right to the left
Alex 9A: tfel eht ot thgir eht morf dear
Alex 9A: tot nu inteleg
NoRules: 😐

[20:03] Pufulete: Prajitoru e rebel ma, trece numai pe galben si arunca samanta din gura pe jos
[20:03] Pufulete: he’s a bad boy 4eva
[20:03] Wrajitorul: 🙂
[20:03] Pufulete: kekeke
[20:03] Pufulete: se ia in gura cu organele
[20:03] Pufulete: legii carevasazica, sa nu ma intelegeti gresit.
[20:03] Wrajitorul: nu mananc seminte
[20:03] Wrajitorul: hate that shit
[20:04] Pufulete: cine a zis ca mananci seminte?

ea: ce enervante pot fi fetele
ea: cateodata
el: avea dreptate un tovaras
el: cand zicea
el: ca fetele sunt proaste
el: plm iti vine pur si simplu sa le bati
el: de fapt un studiu zice ca 85% dintre femei sunt proaste
ea: eu fac parte din restu de 25%
el: mda..

Alex: si ieri am baut visinata
deni .: )
Alex: si mancai pula de pui afumata
Alex: pulpa
Alex: pulpa boule

xan: ba
xan: mergi sambata la fotbal?
xan: i need a straight answer.
oveman: how about a gay one? 🙂
xan: you tard

ND4Spd: ce drq mai zici mah??
X: aaaaa da chiar bah
X: am si uitat
X: eee ce sa mai zic
X: am inceput sa jok needsfor speed monsoantan
X: :d
ND4Spd: ce sa joci mah?
X: needsforspeed MOSTOANTAR
X: plm nu stiu cum drk sa scrie
X: :))
ND4Spd: most wanted
ND4Spd: =))

Eu: ca ala din american pie
Eu: ai cei mai frumosi ochi din lume
Eu: wanna fuck?
O Ea: =))
O Ea: yessssss
O Ea: :))
Eu: sa inteleg ca tine replica?
O Ea: :)))
O Ea: dak ii zici unei zdrente
O Ea: moaaa
O Ea: ce proasta sunt

IeD3vil™: de fiecare data cand ma opreste politia ma simt ca in scufita rosie
IeD3vil™: de ce ai rotile asa mari ?
IeD3vil™: de ce ai cauciucurile asa late ?
IeD3vil™: de ce ai folie ?

22 thoughts on “generatia mess

  1. ai drept de autor la ce ai luat? .. sunt pe craiovabash si ce a zis respectivul criztiuca nu a zis pe mess…

  2. yeah, right. miine-poimiine o sa tipati dupa drepturi de autor si pentru ceea ce ramine-n urma voastra in wc-ul public.

    coae, n-ai citit ca-i primita pe email? asemenea opere fac parte din patrimoniul omenirii.

  3. whoa, imi dadu un amic linku`… :))

    personal nu ma supar ca m-ati pus aici, dar puteati sa intrebati inainte… anyway, m-am amuzat!!! :))

  4. nu te rade Selime, asta cu bizonica e pe bune. Am fost intr-o masina din asta fitzoasa – sau mai fitzoasa ca Dacia mea sa zicem – care avea bizonica. La fiecare curba ma aplecam din cauza si datorita centrifugalei inmultita cu centripeta la patrat si cand imi intra obrazul in zona cealalta de la bizona simteam ca e alta temperatura! La un moment dat pilotul (ca nu pot sa-i spun sofer si nici macar conducator auto) a dat la el rece de rece si la mine a lasat mai cald. Am observat cum bizona lui era plina de aburi reci, a mea era calda, uscata si intre noi, DESI NU ERA NIMIC DECAT AER, s-a facut condens!!!

  5. nu e vorba numai de ziua de ieri, ci de aproape toate zilele de citeva luni bune incoace. daca tu incerci din rasputeri sa ne aduci pe calea cea buna, cum pretinzi, sa stii ca nu-ti prea iese, io deja acuz o supradoza, urmata de repulsie.

  6. io cred ca-ti dai prea mare importanta, comenturile mele nu-s scrise cu gandul la tine. 😀 Am senzatia ca de fapt nici nu le prea citesti. Ai niste alarme puse la niste cuvinte cheie si te ataci din principiu la tot ce tine de crestinism.

    intr-un fel, ma bucur pentru tine. Cred ca ai o viata implinita. Departe de mine gandul sa-ti stric confortul.

  7. sandu, tot n-ai inteles. vorbeam de sila care ma cuprinde cind vad aceleasi referinte, aceleasi clisee, aceleasi comentarii-tip, toate cu suport religios, again and again. da, religia, de orice tip ar fi ea, imi provoaca sila. cind tu ti-ai exprimat indignarea la comentariile mele anti-religie, am inteles ca traim in lumi diferite si m-am oprit, sper ca ai observat asta. daca asta inseamna ca-mi dau importanta… probabil ca asa si e (asta ca raspuns la ironia ta din final – nu-mi place sa ramin dator nimanui)

    e cazul sa pricepem un lucru: viata mea e numai treaba mea, la fel cum viata ta e numai treaba ta; nu cred ca este cazul sa ajungem sa ni le comentam reciproc pe internet sau aiurea. sper sa-mi acorzi privilegiul asta, la fel cum si eu ti l-am acordat tie, neconditionat si fara derogari.

  8. da, crestinismul ortodox e bazat pe clisee. Din pacate nu se pot inventa regulat chestii noi care sa satisfaca curiozitatea publicului spectator. Biserica nu face altceva decat sa transmita si sa repete invataturile fundamentale.

    nu m-am referit la viata ta personala, aici nu discutam NOI doi, aici discuta sandu cu tractoristul. Sper sa faci diferenta. 😀 Iar prin prisma lui sandu, tractoristul nu e decat un… tractorist. 😀

  9. aha, deci sandu, un personaj 100% virtual, crede ca tractoristu, un alt personaj 100% virtual, se bucura de o “viata implinita”, motiv pentru care sandu virtualu’ se bucura pentru el (virtual, desigur) si n-ar vrea sa-i strice confortul virtual. sandu, explicatia asta ar sta in picioare si ar fi, probabil, inghitita, daca ar fi adresata lui becali sau celor asemenea lui, dar am sa intorc si obrazul celalalt: enuntul tau este foarte clar o ironie (destul de muscatoare) la adresa vietii mele private. iar faptul ca tu incerci s-o dregi in modul asta o face cu atit mai insultatoare. americanii, un popor extrem de practic, in cazuri similare spun “don’t insult my intelligence”; eu am sa iau doar o pauza, pentru ca nu vreau sa escaladez situatia.

  10. tu chiar crezi ca eu iti cunosc tie viata personala? Acum vreo 30 de ani, da, ti-o cunosteam. 😀 Acum, te re-cunosc dupa ce scrii. Esti la fel de virtual ca oricare altcineva de aici. Daca nu te-as sti cu dragoste de forumuri, bloguri si discutii poate ca te-as crede in fiecare afirmatie pe care o faci 😀 De cate ori ai afirmat ca-ti place sa faci pe avocatul diavolului numai de dragul discutiei? Ia spune! Uneori stau si ma gandesc daca nu cumva esti chiar un om cu frica de Dumnezeu… in spatele tastaturii 😀 Dar ti-e rusine sa recunosti… 😀 😀

    Hai, nu mai sta suparat!

  11. sandele, ogoaie-te si lasa lumea in pace. ce, ai cu capu’?
    pe toti ne-ai asasinat cu pildele alea, n-am asistat la atitea predici nici cind stateam gard in gard cu biserica satului, si stiam toti mortii si nuntile si botezurile din sat, iar popa era prieten cu varul meu si stateam seara la o coliva locala cu bere de la minimarketul satesc. Er genial popa, tragea la masea si ne zicea din cartea cartilor, la noi sub bolta. Da’ a murit saracu’.

  12. bre, pe matale te stiu mai blanda, mai intelegatoare. Rogu-te, lasa-mi un colt de subsol din blogul matale sa-mi scriu si io pildele, bune, rele, asasinatoare, facatoare de sila sau cum or mai fi ele vazute. Io dupa mintea mea cred ca fac un lucru bun. Ai sa vezi ca nu injur in ele, nu indemn la manele sau la incalcarea legilor omenesti. Se poate?

  13. :)) Nu mai am folie… ca am schimbat masina

    Dar inca am jante mari si am trecut pe alta marca de masini… inca ma uit dupa un anume model de honda…

Leave a Reply

