terrorcatz

8 thoughts on “terrorcatz

  1. La fel aratau si cele trei pustoaice de aseara care mi-au sunat la usa cu ocazie de halouuiin. Mai putin de pseudo dinamita, da virgine cre ca erau, desi in ziua de azi..Le-am impartit niste dulciuri sub privirea suspicios dezaprobatoare a lui garcea mica.(oare ce a-si zice eu daca cineva ar fi la fel de generos cu berile mele)) )
    A propo de dinamita, acu vreo trei ani cand garcea mica dadea cu arma chimica din doua n trei ore in pampersi, suna tot de halouiin la usa. Io bag viteza sa n-o trezeasca p-aia mica, apuc din fuga niste bombonele,o caciula si niste ochelari de soare rataciti si deschid…nu.. smulg brusc usa „BUAAAHAHA!“ Vreo trei vrajitorese minore o iau la fuga racnind din toti bojocii iar eu raman fata in fata cu o mamica insotitoare cam paralizata. Daduse frigul da´i-am umplut buzunarele de dulciuri, cre ca a supravietuit.
    A doua zi echipat cu aceeasi caciula shuie impingeam caruciorul cu garcea mica si trec pe linga niste vrajitorese minore in civil cand ce aud in spatele meu? Un buaa haha cam firav. Atit mi-a trebuit, am intors caruciorul cum intorc smecherii masina din marsharier la 180 da grade, le-am fugarit vreo cinci minute, ele au chicotit, ce sa mai ne-am distrat. Garcea mica dormea dusa.
    Unde-i dinamita? Stai sa-ti zic, asta vara ies cu a mica si consoarta la plimbare si ne intersectam cu o pustoaica, legally definitely NOT legal, dar ce mai mult nu acoperea maieutzul din dotare..dinamita vere. Pustoaica imi zambeste gales, ma(ne) saluta, o mangaie pe garcea mica pe cap si pleaca mai departe lasindu-ma sa sfarai sub laserele ucigatoare ale consoartei „asta cine mai e?“ Nu stiu, pe cuvant! Aseara am avut o revelatie, bai ce trece vremea timpului sa mor io.

  2. sa fim realisti! ar fi ramas atit cat e;o ) doar ff contondenta! huoo perversilor la ce va ganditi?ma troznea consoarta cu ce-i pica in mana.

  3. tracto, sunt sigura ca ai editat poza in fotosop! Pisicile nu se sacrifica pt nimeni, pe cind ciinii da, ei sunt loiali stapinilor si ar fi in stare. To-tal nerealist.

Leave a Reply

