Hal de exemplu de depozit de alimente

Poate nu credeti, dar aceasta este rampa de aaprovizionare din fata depozitului de alimente din subsolul Liberty Center, sos. Progresului colt cu Rahovei, zis si Mall-ul din Rahova, care in sfirsitul de saptamina trecut a numrat peste 100.000 de vizitatori. Multi dintre acestia, inclusiv eu, am mincat acolo si junk food si niste pastrama si am baut ceva suc de la dozator.

Ei bine, sa mai mincam si de acu’nainte…

Ceea ce se vede pe jos nu este, cum ati putea crede cu naivitate, apa de la curatenie, ci sunt zoaie de la kfc, mcdonalds, zamfir, starbucks si toata suita de vinzatori de mincare. Personajele pe care le admirati sunt niste chinezi puturosi care se indemnau unul pe altul sa rineasca cu lopata in muntele de mizerie. Nu este vina lor, insa, ci a celor care au “uitat” ca gunoiul menajer se depoziteaza in containere si tomberoane, nu pe jos…

Dar, vorba ceea, ce nu te omoara te face mai puternic…

This entry was posted in andreanum, de bun simt, de plins, horror by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

11 thoughts on “Hal de exemplu de depozit de alimente

  1. eu m-am infiorat, sincer iti spun, cind am vazut cum arata rampa aia… mergeam acolo sa vedem pe unde incarc niste camioane cu lasere si cind colo, ce sa vezi: zoaie sub forma de morman fix in dreptul depozitelor de mincare, cam la vreo juma de metru de acestea, cit sa se poata treaca cu caruciorul de marfa spre magazine. Cred ca se si vad niste baxuri cu apa minerala in fundal: linga ele erau si sacii cu portocale, salata, ciuperci, cirnati samd.

  2. Am fost acolo la inaugurarea VIP împreună cu Adina, care are 2 magazine deschise acolo. Eu nu am fost pe culoarele tehnice, doar ea, şi spune că încă nu sunt terminate. Dealtfel chiar în ziua deschiderii pt VIP-uri mai puţin de 50% din magazine erau gata. La unele deabia se asamblau rafturile, la altele se despacheta marfa… În ziua inaugurării pt public nu toate erau deschise, şi chiar şi magazinele ei au deschis la 4 după-amiaza din cauza unor probleme tehnice (lipsă de internet pt baza de date a stocurilor şi gestiunii). Aşa că ce pretenţii mai avem de la culoarele tehnice?

    La Plaza însă am fost prin spatele magazinelor. Stau tomberoanele cu gunoi pe culoare. Nu ştiu dacă există vreun mall în Bucureşti în care să se scape rapid de gunoi. De obicei când se umple tomberonul se aduce altul, nu se aruncă primul.

    PS: vezi că ai limitare de caractere pe adresa web. Nu am putut introduce adresa blogului personal, să-mi fac şi eu puţină reclamă. :p

  3. Hop si eu! Am intzeles bine asta e un mall nou construit? mai lipseste un leopard la subsol sa bage viteza in urmasii lui mao.

  4. sunt absolut convinsa ca la nici un mall lucrurile nu stau cum trebuie. Dovada cred ca sta in cazurile de hepatita si alte boli ale mizeriei.

    Ionut: cit de dezastruos stau la capitolul inteligenta, spirit managerial, pregatire profesionala, bun simt s.a. stiu pe propria-mi piele, si eu si colegii mei, care ne-am pierdut acolo timp de 4 zile vocile, plaminii si vreo 2.000 de euro pe telefoane…

  5. Hihi, asa se intampla peste tot behind the scenes 😉 Ti s-a taiat de Mayonezia? Taci si inghite, maine va fi cu siguranta mai rau ….

  6. pai nu mi s-a taiat mayonezia, dar ma gindeam ca, la un mol nou macar, as fi preferat sa halesc papa cu var/praf de zidarie/moloz/kit, nu papa cu viermi de mizerie. Cam asta.
    Cit despre cit de rau va fi, asta o stim cu totii si ne acceptam soarte cred ca vom incepe sa facem si bancuri pe tema asta 🙂

  7. bre, o mica sugestie: hai sa redenumim postul “hal de depozit de alimente”. altfel te pomenesti ca puterea “exemplului” o sa-i faca si pe altii sa-i copieze. 🙂

  8. mi-a venit o idee: daca tonajul gunoiului este direct proportional cu gradul de prosperitate, eu cred ca liberty parade mall este un real succes. Zona in care a fost plombat, de asemenea, este de o prosperitate care ne scoate din minti.
    Daca Vangelie ar avea coae ar face un promo de succes pe tema asta: nou, inedit, unic, de senzatie, ferentarean etcean 😀

Leave a Reply

