fii capitanu' nostru, oano! Vrei?

Stiu ca n-am mai scris de mult, desi as avea o groaza de noutati sa va dau: m-am mutat la Chitila, smotruiesc  dimineata de la 7 la 9 si seara de la 9 la 12 printre cutii, pungi, saci, scotch, mopuri, maturi, lavete si detergenti.

La serviciu prestam sustinut din pitch in pitch, zboara ideile ca invizoacele din prastiile copilariei. Deci sunt goala la cap, am scuipat tot ce-am stiut de mi se usca gura.

Daaaar, cum prostiile au marele dar de a naste alte prostii in capul oricui, spre deosebire de lucrurile serioase care sunt destinate sa crape-n liniste, iaca mai jos o mostra de naturalete, dupa cum spune autoarea:

Ei bine, ca sa inlaturam dubiul c-ar fi frun Patapievici (n-am nimic cu domnu’ intelectual, da el e monstrul eruditiei lingvistice pe la noi), dezvaluim ca este vorba despre un interviu din revista Tabu cu doamna (da, doamna) Oana Zavoranu.

De mare spectacol. Ce pula mea.

This entry was posted in andreanum, birfe, de prin presa, freaks by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

5 thoughts on “fii capitanu' nostru, oano! Vrei?

  1. “Suntem foarte dezinhibati si moderni si adevarati noi, cei de la revista Tabu.”
    Bravos…

  2. Tabu ca Tabu, ca tre sa se vinda si ei, dar doamna Oana e de apreciat nu fiindca e dezinhibata si vorbeste aproape mai urit chiar si decit mine, ci pentru ca e a chiar spune chestii cu miez, inteligente, radiografiaza, ca sa zic asa, fenomentul media actual autohton. Frate, am vorbit ca un deontolog adevarat. D’aia zic ca fata are shtofa de lider 😀

  3. stai aşa, că am şi io una: zilele trecute mă uitam pe protv internaţional (se terminase snookeru’ pe iorosport) şi apare una din surorile cichi gărls. mare interviu pe pîrtia de schi, cu curu’ in zăpada. după ce l-a intrebat pe nou’ ei iubit (un alt papagal britanic) dacă are gînduri serioase cu ea şi ăla s-a făcut că plouă în direct, s-a apucat să-i povestească ea fetei neumblate (reporteriţa) despre cîte meridiane au colindat ele (ea cu sor’sa) şi că, peste tot, oamenii au fost “extremi de primitivi” cu ele. 🙂

    hartistă, mincaţi-as, ca şi oana lu’ matale. să ne trăiască.

  4. matracuca, cotrofelnita, papaloaica, pelicanca, stoarfa, raspanca rapciuga si, cu voia dvs ultimul epitet pe lista si cel mai lipsit de imaginatie, curvadracu.
    domnu tracto, hartista ca hartista, da macar a noastra e erudita, foloseste cuvinte din dictionar in forma lor corecta, ce pula mea, intelegi ce zic? E diferenta 😀

Leave a Reply

