anunţe si afişuri

Si daca nu ma credeti voala o mostra de cum se pune problema. Vreo diferenta fata de restul tarii? Nada. Vreuna fata de vecinul Bucuresti? Pas. Desigur, cind m-am mutat acolo nici eu nu credeam ca ma mut in Jurnalul de la Paltinis, dar sa mor daca nu am crapat de ris precum mitzele lu’ Creanga cind am vazut afosul. E dincolo de suparare, analfabetism, prostie sau mai stiu eu ce: eu sa fi fost copywriter intr-o agentie pentru manelisti ar fi crapat fierea-n mine ca nu mi-a venit ideea unei astfel de formulari. Pe bune.

Ca sa nu ramin datoare: Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement (probabil din subordinea Academiei Romane cu Spritz si Bere, pentru cine a frecventat) ne invita la o expozitie de pictura de sevalet. Unde creca nu se maninca nimic ca s-a baut deja o litera de la intrare.

8 thoughts on “anunţe si afişuri

  1. Bun. Deci se inchiriaza o camera “cu chirie”, asa cum se inchiriaza o camera cu vedere la mare…Se cere insa seriozitate, in Chitila.
    Tare si asta “In(t)rare libera”

  2. La expozitie poate a tastat prea repede si a sarit o litera…Iar cel cu inchiriatul cred ca vroia sa fie sigur ca nu-l pune nimeni sa cumpere vreo garsoniera :))

  3. Pai da bre, ciorapule, dar eu daca scriu aci, pe un blog oarecare, mincind litere mai des decit o fac, ce crezi tu, imi scade sau imi creste ratingul?

Leave a Reply

