babe I'm gonna Liviu

Nu e vorba despre nici un Liviu in postul de mai jos. Sau ma rog, ar putea fi, ramine la latitudinea imaginatiei fiecaruia. De dimineata am avut chef de Led Zeppelin (precizare pentru cei sub 15 de ani: o formatie care nu mai exista, din pacate) si m-am gindit sa transcriu fonetic titlul unei piese de pe primul album.

De ce introducerea? Habar n-am. Sau am, dar mi-e greu sa exprim. O sa ma straduiesc.

Traiesc si lucrez printre si cu incompetenti. Exceptiile sunt rare si devin din ce in ce mai rare. N-as avea nimic impotriva daca incompetentii nu ar fi si agresivi: tu trebuia sa faci, tu trebuia sa dregi, e treaba ta, ce daca la mine in fisa postului scrie asta? Toate pe ton rastit. Orice explicatie sau non-explicatie se poarta in termeni semi-corporatisti, semi-romanesti, semi-docti cu dese incursiuni in sfertodoctime. Haideţi pentru ca să lucrăm pă targetu care l-am imaginat pă ceea ce-nseamnă să-i atingem ca să-i aducem să take away ce avem noi dă dat şi pă drop meil care dacă e să ne ajute să dăm şi multipack-uri pă horeci şi pă ki ăcaunts… Credeti-ma ca nu sunt exagerata fata de realitate, ba dimpotriva.

Si mai am o problema: pă masă, dă mine, că şi anume… Toate expresiile astea se iau, se imprumuta, ajung sa fie folosite de toata lumea, in special de aia care nu obisnuiesc sa si cugete la ce slobozesc pe gura. Dar m-am surprins si pe mine vorbind cu si citeodata, si eu am marea hiba ca imi sar in timpane orice agramatisme, pronuntii de-a-mpulea si alte d-astea. Semn ca ce-ti aud urechile incet incet prinde contur si se intareste ca cimentul intre urechi.

Treaba e ca unii dintre astia se duc si prezinta ce cacat am gindit noi unui client. Care clientul sta, asculta, nu-ntelege, se cruceste, se fisticeste, se jeneaza sa-i spuna proastei ca e agramata, apoi inebuneste cind vede cit trebuie sa plateasca. Si reyista un an ca e semnat contractul si apoi se duce oriunde vede cu ochii. C-asa e-n tenis, frate, vorba lu’ Caragiu’ saracu’… Acuma e cert ca unii dintre clientii astia, aka reprezentantii lor sunt si ei bombalăi, vorba unui coleg, si pricep orice romana aproximativa, ca doar traficam frinturi de idei pe care le stringem de coaie sa intre in saibele noastre, dar unii poate chiar au invatat la scoala, poate stiu engleza la peste incepator, poate stiu sa si scrie cu toate literele…

Dupa care vin reprosurile: am pierdut pitchuri si nu mai avem de lucru, cred ca trebuie sa va scadem 20% din salariu unora si sa va dam concediu fara plata permanent altora… Pai cum, nene, zic eu si inca citiva? Pai tot pe noi? Ca pana mea, n-am stat de la inceputul anului, numai in dedeleuri de ayi pe miine ne-ati tinut… fara noi nici macar n-o sa va mai cheme nimeni la pitch. Desigur, aste rautacizme nu se spun fata in fata, pentru ca nu ai unde, nu ai cum si nu ai timp.

Si de-aia m-am hotarit sa ma-mi concentrez muschii acilea, ca sa nu bubui cind nu trebe, caci e criza, cum bine stim, s-a prins pina si optimistul nostru presedinte, si n-ar fi bine sa ramin pe drumuri cind vor altii, mai ales ca nu mai am mult si vreau si eu.

Deci cam asta e cu Liviu, stimati cititori. Cam asta am avut eu de spus pentru moment. Dar voi reveni cu completari. Caci material este cacalau, scuzati familiaritatea exprimarii. Si daca nu mi le notez sa ma detasez de ele incep sa le simt in git.

This entry was posted in andreanum, de plins, haz de necaz by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

4 thoughts on “babe I'm gonna Liviu

  1. Auzi, t-io zic din experienta care o am da 10 ani ca suntem profesionisti vezi stela artoa pa ecrane ca cand faceam evenimente pa experienta care o traiesti tu ca consumator deci e clar ca se merge pa vezi experienta pa barbati si pa femei si ce atatea intrebari care ce cere clientu aia se face deci fara comentarii ca asa a zis beatris ca puii mei nu m-ai pot nici io ca de trei saptamani stau pana la 12 noaptea si deci daten…

  2. au! stiu! si iei si miku dejun si cina la biro! care te-ai saturat de singuratate acasa si macar aci e lume, colegi, clentzi…

  3. stai ca mai ştiu: să ne gîndim să dăm pă creaţie un concept creativ care să atingă şi targetu şi unde este ei şi să vedem cu costurile, e pitch dă costuri şi cu bugetu şi toate cele, pă pizda măsii etc etc

  4. Ei, dar cînd incompetenții lor se întîlnesc cu ai noștri toată lumea e bine mersi, nu-s probleme de comunicare.
    Iar treaba cu abstinența de la slobozirea gurii e relativă. Tu n-ai nevoie de ei ca să-ți faci treaba, au contraire chiar. Ei însă au nevoie de tine ca să poa’ să nu facă nimic.

Leave a Reply

