two sides to every country

Bucureşti, limita parcului Herăstrău (vizavi de Ambasada Chinei), unde sute de chinezi îşi gătesc ciorbe şi borşuri zilnic, spălînd rufe în Herăstrăul secat, întinzînd rufele pe garduri şi prin tufişuri:

Şi aceeaşi ţară, 150 km mai sus, în Poiana Braşov, mai precis în curtea cabanei Postăvaru, un peisaj care să ne facă să uităm de urîţenia şi griul oraşului mai sus menţionat, în care trăim:

This entry was posted in andreanum, colors, de gindit, foto by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

5 thoughts on “two sides to every country

  1. Bun, da’ niste imagini din niste insule exotice nu ai ? Alea dau sigur amnezia pe care o doresti. :mrgreen:
    Ceva de genul asta:

  2. as vrea eu sa fi fost in week-end in vreo insula. Dar nu, am fost la birou prin fata ambasadei de care zisei si la munte la ski.
    si nu vreau nici o amnezie, fata, rautate mica ce esti 😀

  3. io am fost acum vreo trei weekend-uri pe buyukada, un mic coltz de paradis la o alergatura de ferry de vreo ora de partea europeana a stambulului. superb, alta lume, am bagat reset la stress. se circula numai pe bicicleta (numai politia si salvarea au voie cu masini, cu toate ca au si politie calare), iar bazarurile sint complet diferite de ceea stim noi drept bazar. dar cel mai mult si mai mult mi-au placut preparatele din peste si roze-ul de trakia. de aceea am sa ma mai duc cit de curind. se pot inchiria vile cu saptamina pe perioada verii, iar plaja este ceva de vis.

  4. pai si niste poze nu bagi? ca eu aratai fata stresului si fata relaxarii din punctul meu de vedere. Deci hai, sa ne bucuram si noi 🙂

  5. bre, n-am luat aparatul cu mine (neinspirat, stiu!), am fost in interes de servici, cum ar veni (team building, alea-alea). da’ se rezolva cu pozele, ca am de gind sa ma mai duc, cind mi-o veni familionu’ de pasti.

Leave a Reply

