Daca n-am vota(t)

Stimati alegatori, dragii nostri dragi,

Va anuntam cu imensa satisfactie ca partidul a invins datorita dumneavoastra. Intr-adevar, o data in plus, putem sa afirmam fara tagada ca noi, si numai noi, suntem relevanti. Romania va avea, prin intermediul nostru, o sansa in plus pentru viitor, si prin asta ne gandim in primul rand la dumneavoastra. Ce-am fi noi fara voi, dar mai ales, mai ales ce-ati fi voi fara noi? Nu e nevoie sa apelam la o falsa modestie mai ales acum cand ne apropiem atat de mult de victoria zdrobitoare mult visata. Poate doua zecimi de procent vi se vor parea putin, dar ganditi-va o secunda, doua zecimi de procent din douazecisidouademilioane inseamna de fapt vreo cateva zeci de mii de oameni care ne-au preferat pe noi – si deci si pe voi – si nu pe altii. Stimati alegatori, sa nu va indoiti deci ca in jurul dumneavoastra stau, sold la sold, zeci de mii de oameni care va plac suficient de mult incat sa fi fost de acord cu optiunea dumneavoastra de a ne promova penoi, de-a fi alaturi de noi pe calea victoriei. Neindoielnic alegatorii nostri sunt mai destepti decat alegatorii lor, ganditi-va ca pe ei ii dispretuiesc cateva zeci de mii de oameni. Asta aduce politica paguboasa, demagogia, manipularea si mai ales, mai ales coruptia generalizata la nivel inalt. Am inteles acest lucru mult mai devreme decat altii si s-a vazut. Astazi, intr-o zi mica pentru noi, mare pentru Romania, am primit o noua sansa sa va aratam dumneavoastra, si numai dumneavoastra, de ce suntem in stare. Am asteptat cu nerabdarea aceasta sansa, suntem convinsi ca vom demonstra, vom performa, vom face fata. Formula noastra de succes de-a lungul timpului a inclus un contact apropiat cu fiecare dintre dumneavoastra. V-am intrat in casa, v-am vazut facturile, v-am ascultat la telefoane. Daca ati soptit, v-am sesizat soapta. Daca ati gandit, v-am inteles vorba. Partenerii nostri de coalitie, iata acum aruncati fara voia noastra in mizerie, vor ramane alaturi de noi asa cum si noi am fi ramas alaturi de ei daca acest grup inimos de cateva zecimi de procent nu s-ar fi mobilizat exemplar. Sa ne intelegem. E foarte extraordinar de crucial pentru noi, si deci si pentru voi, sa ramanem la putere. Nu putem, si asta am realizat iarasi destul de devreme in istoria noastra recenta de partid si de stat, sa schimbam nimic din opozitie. De fapt, va aduceti bine aminte, n-am facut mare lucru cand ne-am opus astfel incat ne-am hotarat ca ar fi bine pentru noua legislatura sa fim de acord, si noi cu ei, si ei cu noi, si voi cu toata lumea. Iata deci, e logic si foarte usor pe intelesul tuturor, cum dreapta, si nu stanga, vor castiga mereu in Romania. Noi am spus nu comunismului, noi am spus nu tehnicilor de manipulare dictatoriale care ne aduc aminte de o epoca de trista amintire.

Stimati alegatori,

Va multumim. Impreuna suntem puternici, si daca noi suntem puternici, ceilalti ce scuza mai au? Realizarile noastre au umbrit, umbresc si vor continua sa umbreasca realizarile lor. Strazile noastre se vor inmulti, ale lor se vor pierde. Salariile propuse de noi vor continua sa creasca, cele lasate de ei, ati vazut doar, au ramas la fel ba chiar au mai scazut un pic. Am facut lucruri incredibil de necesare pentru ca sistemul ticalosit, adica cel impotriva caruia (daca ati fost atenti mai devreme in discurs) n-am facut nimic din opozitie, sa ia sfarsit azi si voi, deci si noi, sa traim astazi mai bine, mai prosper, mai optimist.

Acelora care au ales sa taca noi le spunem, va iubim. Va ramanem recunoscatori. Nu putem decat sa fim sinceri, suntem azi aici si datorita voua. Stim ca prin gestul vostru de fapt v-ati gandit la noi, sa nu ne faceti rau, sa nu ne incurcati apele. Si pe viitor ne vom lupta pentru dumneavoastra astfel incat sa ramaneti la casele voastre si sa va bucurati de liniste in tacere, si de tacere in liniste.

Sa traiti.

Bine?

G.

2 thoughts on “Daca n-am vota(t)

Leave a Reply

