TeleCinemateca pentru ingineri … #5

La categoria ‘sa plingi dupa timpul pierdut‘, astazi Bruno.

Cu ce sa incep …?

Da. Stiu.

‘Borat was so 2006… ‘

Poate eram si noi mai tineri, mai deschisi la minte si filmele mai vizionabile.  Cronici despre Bruno o sa gasiti girla scrise de unii mai cu har decit mine, eu voiam doar sa va zic c-am plins dupa timp.

A. Si nu va duceti cu aia mici la film, c-o sa aveti la intrebari dupa de o sa va-ntrebati ce v-o fi apucat…

Recomandarea criticului de serviciu: un servetel refolosit.

PS: nu l-am mai categorisit si la recomandari ca era mai potrivit la ‘ne-recomandari

5 thoughts on “TeleCinemateca pentru ingineri … #5

  1. bre, genu’ asta de filme se vad in format mkv, de pe un hdd extern cuplat la intrarea usb a teveului. asa macar nu-ti pare rau de banii dati pe bilet, ca timpu’ se recupereaza lejer cind nu te uiti la canalele tv romanesti. plus ca ai voie sa si fumezi si sa bei bere in paralel, fara sa fie nevoie sa-l pocnesti pe nesimtitul de linga tine ca n-a inchis telefonul sau nu mai termina cu fojgaiala.

  2. eu am avut noroc si am inchis dupa vreo 10-15 minute … nu am rezistat mai mult …

    o cretinitate pe masura asteia … mai rar vezi .

    s-a vrut un film excentric cu un umor pe masura … dar a iesit doar un film banal cu … nimic . nici umor , nici nimic altceva .

  3. ce naspa, eu abia asteptam sa-l vad. O sa incerc cu un .avi ceva, daca ziceti ca arunc cu banii (am aruncat destul in vacanta, acum ne potolim).

  4. O cronica f. “buna” pentru Bruno am citit in revista Cultura: “Uite rasu’, nu e rasu’! Austriacul Bruno”
    Link:
    http://www.revistacultura.ro/ROZANA_MIHALACHE_/Uite_rasu‘,_nu…/

    Daca „Borat“ a avut si momente reusite de umor autentic, despre „Bruno“ nu se poate afirma acelasi lucru.
    În afara de comicul initial de situatie (cum ca Bruno, designer de moda gay, vrea sa devina cel mai celebru austriac din lume dupa Hitler), care se pierde pe drum fiind înlocuit de prostie, nu se mai regaseste nimic amuzant în acest pseudo-film.

Leave a Reply

