Avem si noi hainute de Pasti. Si la ce ne folosesc?

Intrerup seria de aduceri-aminte pentru ca nenorocita asta de campanie electorala si greva metroului nu ma lasa sa-mi vad de treaba. Imi pare tare rau ca nu am un abonament la metrou, fiindca as fi dat in judecata regia si as fi cerut daune substantiale. In economia de piata cel care greseste plateste, sau cel putin asa ar trebui sa fie. Eu nu am nici o vina ca tovarasii de la metrou doresc salarii mai mari, la fel cum mi se pare nedrept ca pe linga cartela aia de metrou sa mai contribui si la salariile lor, fiindca o bucata buna din veniturile regiei provin de la bugetul de stat.

Cit despre campanie, nu exista nici un show tv mai odios decit asta. Nici macar show-ul ala din care am apucat sa vad saptamina trecuta, halucinata, o bucata: “sa te prezint parintilor”. Nu stiu cum dracu am ajuns pe antena1, la care nu ma uit niciodata, dar am prins o cotrofelnita grasana si extrem de violenta, care ii spunea viitoarei nore, sau cam asa ceva, cit e de urita si nasoala si ca nu e buna pentru fiul ei. Trebuie sa fie regizata treaba, nu se poate sa fie adevarat! mi-am zis eu, raminind pe postul cu pricina sa vad pina unde se poate ajunge. S-a ajuns departe, departe rau, in scena a intrat si fiul mahalagioaicei, baiat de bani gata se pare, precum si parintii uritei, niste asa zisi intelectuali de moda veche, profesori (Jesus!) care ar fi vrut mai mult decit orice ca fiica lor sa fie virgina la casatorie. Or urita si fiul cotrofelnitei nu doar ca facusera niscai sex, dar se pare ca urita era si gravida, sau bortoasa, ca sa inteleaga si neamul din partea tatalui. Si se vad toti 6 intr-un restaurant si urmeaza buleala cu cuvinte grele intre cele 3 tabere: parintii ei, parintii lui si tinerii amorezi. Deznodamintul nu conteaza prea tare, e din carti: cind parintii se baga, treaba se strica si caruta ramine in poteca.

Dar mi s-a parut socant sa aud, in alta parte decit intr-un film artistic sau intr-un proces de divort, astfel de vorbe.

Asta a fost saptamina trecuta, cum ziceam. Iar saptamina asta am prins cite ceva din niste emisiuni de tocsou. Oameni la costum, studiouri spalate, lumini bine puse, fotolii comode, te-ai fi asteptat la o anume tinuta. Ei bine, NU! Mahalaua, adevarata mahala in care se porcaiesc, democratic, fiecare cu fiecare, e la ea acasa la noi in televiziuni. Cuvintul frustrat e din ce in ce mai des folosit, cu referire la candidatii la presedintie (se zice preşedinţie de la preşedinte, nu preşidenţie si nici preşedenţie, cum am auzit la vorbitorii de serviciu). Si daca tot avem candidati care mai de care mai frustrat, mafiot, idiot, hot, bolnav de ciuma rosie, papagali, curvar, betivan, de ce nu icurajam, noi, telespectatorii, vorbirea ca-n autobuz. Femeile sa fie apelate cu fa, curvo sau pasarico, pizdo si muisto, barbatii cu ba, coae, mue, supararea sa fie exprimata simplu prin da-te-n gitu ma-tii, ia suge-o-n cur d’aci, auzi da ma-ta mai intreaba de mine?, tristetea prin ‘ai de pula mea, sa-mi fut una ce prost am fost, aprecierea fata de tovarase prin faci cur?, mama ce buna esti, ti-as trage-o pina beşi, şi, desigur, multe altele.

Si as organiza si un reality show, ceva gen “Rataciti in Panamea”, pe care sa-l cheme insa “Pe cine pula mea votezi”. Eu, ca intelectual, as aprecia foarte mult sinceritatea reactiilor si veridicitatea dialogurilor. Ar fi mult mai credibil si cred ca ratingul emisiunilor de stiri ar creste exponential. Ca, vorba aia, doar asta conteaza… De ce sa ne mintim la televizor, unde aparem spalati si curati, ca sa iesim in trafic sa scuipam si sa injuram la ca cort, sa ajungem acasa si sa ne porcaim nevasta si sa batem copiii. Sa fim sinceri pina la capat. Gen 😀

4 thoughts on “Avem si noi hainute de Pasti. Si la ce ne folosesc?

  1. Excelent articol, ca de obicei. Ma socheaza si pe mine UNDE s-a ajuns in emisiunile astea de indobitocire in masa. Este adevarat ca avem un trend “descendent” cam peste tot, nu doar Romania este pe “val”, dar din pacate am adus “ghertoiala” direct la rang de genialitate. Emisiuni idioate sunt peste tot, dar mi-e teama ca iar suntem cu un pas inainte.

  2. fa pasarico, ai’ de pula mea, mai bine continuai cu aducerile aminte ca mama ce buna erai!

Leave a Reply

