1/2 Dead Can still Dance

Buna dimineata de dupa Pasti,

Am lipsit mult, dar puteti considera ca am revenit odata cu primavara.

Exista perioade in care nu te poti aseza la birou sa scrii chestii pe blog pentru ca nu ai timp nici sa faci treaba pentru care esti (sau nu) platit. Eu tocmai trecui printr-o astfel de perioada, pe care consider ca am parasit-o cu succes. Am revenit, deci, pina la urmatoarea perioada plina de evenimente.

De unde vine titlul? Pai la sfirsitul lunii martie mi-am luat 3 ore seara sa merg la Sala palatului sa vad un concert. Era vorba de o jumatate (vocala) din celebra Dead Can Dance, o trupa pe care o ascultam in vremea liceului si a facultatii. Brendan Perry a tinut un concert absolut superb, pentru ca vocea i-a ramas aceeasi, la fel si feeling-ul.

Despre inceputul lui aprilie, ce sa va spun… am muncit de mi-au sarit capacele. Asa cum deja stiti, pentru o scurta perioada, trofeul FIFA a fost prin Romania. Nu va zic cum a iesit, ca asta ati putut citi prin presa, dar va zic ca s-a muncit ca la balamuc. Dintre toti cei implicati as vrea sa aduc o lauda tirzie celor de la Aeroportul Otopeni, inclusiv firma de handling Menzies, care au lucrat asa cum nu prea se lucreaza in Romania: nemteste, aka ceas, aka brici, aka super. Si pentru ca bila alba face casa buna cu aia neagra, as avea de dat un bobirnac BGS-ului, dar nu foarte dureros, fiindca pina la urma treaba a mers bine si nu se face sa arunci cu oua cind toti ceilalti azvirl cu flori.

Inca un mit s-a naruit: chiar si avioanele prezidentiale cad! Groaznic! Si naiba s-o ia de treaba, tot la rusi cazu si asta al polonezilor…

Pentru cei interesati: inca traiesc, sunt bine, ma refac dupa vreo 2 saptamini cam greutze, incerc sa recuperez Pastele lucrat de 1 Mai muncitoresc, sper sa-mi si iasa. Trag dupa mine de vreo 2-3 saptamini o raceala, mi-a aparut si o carie, ne-am mutat cu sediul in Piata Romana si, ce e cel mai important, de astazi redeschid sezonul la Yahoo Messenger! Cred ca pina la urma titlul se refera si la mine๐Ÿ™‚

Va doresc spor la treaba,

a.

One thought on “1/2 Dead Can still Dance

Leave a Reply

