nu stii chimie, nu stii ce halesti

Fratilor, traiesc zile grele, cumplite chiar. Pe linga faptul ca e cald de transpira boii si sub limba si pute de zici ca pamintul e un animal viu, care din cind in cind flatuleaza, am si dovada ca nu mai sunt adaptata vietii in continuu progres tehnic, tehnologic, stiintific si filozofic. Am citit de doua ori in magazin si am inteles abia cind am ajuns acasa si am avut acces la dictionarul enciclopedic.

Daca ati fi in fata acestui sondaj pe Conquiztador, sa zicem, ce varianta ati alege?

La prima vedere Benecol din secara cu esteri de stanoli din plante cred ca este:

a) sortiment inovator de piine recomandata oamenilor;

b) un preparat medicamentos validat NASA pentru tratamente in stare de imponderabilitate in vederea rezolvarii unor complicatii ale colului uterin pentru momentele in care Pamintul va deveni neincapator si ne vom muta pe Marte;

c) otrava de soareci;

Bine, acum sa nu fiu rea, nici benzoat sau emulgator nu suna mai bine😀

Deci mi-am luat aceasta piine, pa sistem, ca doar nu era sa ratez. Vorba aia, ce nu te omoara te face mai puternic.

This entry was posted in andreanum, culinar, frate, na!, noutati by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

11 thoughts on “nu stii chimie, nu stii ce halesti

  1. bre, asta e lumea stiintifico-stiintifica a lu’ G si tracto, ce te plangi?! Parca-ti placea in ea. Copiii matale – daca-ti va da voie Guvernu sa ai la plural – vor avea esteri de stanoli insurubati direct in codul genetic.

  2. @vlad… si despre linkul lui:
    lol
    ce-mi plac mie blogurile!
    cica “discursurile catorva somitati”… dar nu aflam care😀 Probabil somitatile nu mai sunt universale ci avem fiecare in lista de ym propriile somitati, ca animalele de companie😀
    linkul de mai sus, in care “painea” respectiva e pusa sub microscop, e semnat de Cristi Margarit, un pasionat de fitness, care se descrie asa: “Nu sunt medic, nu am terminat facultatea de sport, nu vreau sa fiu mai bun decat altii, sunt doar un om in competitie cu mine insumi.” http://www.cristianmargarit.ro/cristian-margarit
    Asadar “se pare ca” apar alimente-minune care ne vor tine sanatosi fara sa ne mai chinuim cu sportul. Vom putea infuleca fara masura painea atat de caracteristica neamului nostru. Si vom putea bea ca spartii pentru ca in sticle va exista un ingredient anume ce va avea grija de noi. Astept fursecurile care sa ma scarpine pe spate…😀😀
    Desigur, eu nu prind postul Sanatatea TV, dar nici voi nu prindeti postul meu, Sandu Va Pupa Dulce TV. Si nici nu stiti ce (somitati) pierdeti!

  3. ia sa vedem si pe forum ce se discuta despre superpaine… primul post, luat la intamplare😀

    ” articolul lui Cristi despre Dobrogea Benecol

    Vreau sa imi spun parerea legata de articolul lui Cristi, Dobrogea Benecol, painea care scade colesterolul.

    Desi sunt un oarecare, vreau sa spun ca sunt foarte dezamagit de acest articol si nu inteleg motivatia din spate. Painea asta are gluten adaugat (care este hulit pe acest forum), scrie ca reduce colesterolul ca si cum ar fi o chestie fenomenala si perpetueaza mitul care nu vrea sa moara ca colesterolul ar fi sursa tuturor problemelor noastre. Si ce daca reduce LDL? De unde stim ca reduce LDL-ul dens? etc. Oricum ai intoarce-o, nu pot sa vad justificarea pentru recomandarea unui astfel de produs.

    Cristi, evident ca stii toate astea si mult mai multe (precizezi si in articol problemele) insa consider ca ti-ai calcat pe unele principii postand articolul asta. Se simte si in articol ca scrii cam cu inima stransa. Evident nu am nicio pretentie sa mi se dea mie explicatii si fiecare face ce vrea. Sunt doar intristat ca chiar si oamenii cei mai buni ajuns sa fac concesii/compromisuri.”

    http://forum.getfit.ro/showthread.php?10672-articolul-lui-Cristi-despre-Dobrogea-Benecol&s=c9a6579fc275136bc75f342c4ddf41d0&p=157877#post157877

  4. vlad, am vrut sa citesc ce spune cristi margarit, dar cind i-am vazut poza in antet am ramas pe ea, am staruit, am incercat sa trec de ea, dar am depus efort prea mare si ulterior am inchis browser-ul: nu sunt in target.

  5. deci atentie, piinea de secara cu dexteri si stanioli din plante va provoaca impotenta heterosexuala si va transforma in homoerectus. a se evita!

  6. da, piine cu dexteri n-as mai minca nici eu, acum ca am vazut filmul. Si in nici un caz nu vreau sa ajung ca margarit, baiatul acela din blogul cu acelasi nume😀

Leave a Reply

