tusica va informeaza

de azi sunt oficial matusa. Cam de pe la 9 jumate, cind a fost zarit patutul transportator ce tinea in el un bebel infofolit intr-un scutec. Patutul cu copchil in el tranzita culoarul plin de oameni in trening, femei gravide, femei care insoteau femei gravide, asistente nervoase, medici relaxati, eu si soacra sora-mii. Venea de la sala de nasteri si mergea la sala… de dupa nastere, un fel de pepiniera bine populata cu bebeli proaspeti, cumintei, chiar si cite 2 intr-un patut.

Mi-a zis mutsunakele, mindru tata de baiat (parca era si mai inalt oleaca decit de obicei, oricum ecartamentul bratelor era mai mare sigur, de la faptul ca i s-a dilatat oleaca peptul, in zona inimii, pentru neghinitz): uite-l, e primul de acolo, pe raftul de sus (el n-a zis raft, dar eu asta am inteles). L-a recunoscut din prima. Mie copiii mi se parea ca-s toti identici, macar frati de-o mama toti daca nu si de tata: toti legati ca niste coconi, in alb, aliniati frumos in patuturi. Da, dar din momentul in care l-am identificat, ala micu a devenit al nostru. Cred ca acum l-as recunoaste si eu imediat din multimea de plingaciosi sau somnorosi.

zau daca mai conteaza altceva azi. in afara de betia de diseara, desigur🙂

This entry was posted in andreanum, Anunt!, copilarii, mutsunake and tagged by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

10 thoughts on “tusica va informeaza

  1. pe pariu ca se face preot, na! Pun la bataie proteza dentara de peste 25 de ani. Sa fii sanatoasa matusico si sa ai grija de cocon.🙂

  2. sandule, ce-o vrea dumnezeu!

    ps. te-ai cam intors chitit pe pariuri, esti sigur ca asta da bine la judecata de apoi? sau ai pacatuit prin vreun cazino si acu’ tragi tare sa te refaci?

  3. ai dreptate frate tracto, asta cu pariurile nu cred ca va fi bine vazuta😀 dirept ai grait! Te-ai scos cu multe puncte, indreptarea pacatosului e fapta buna.

Leave a Reply

