Jour de pluie…

Urma sa scriu despre Gustave Caillebotte. M-a intrigat numele lui incercand sa gasesc o ancora pentru impresiile zilelor trecute cand, ce-i drept mai putin buimac decat in prezent si deci cu mai multa putere de concentrare imi agatasem privirea de vreo doua picaturi de ploaie care se incapatanau sa curga de jos in sus, inapoi catre maica ce le-a fatat. Rezonanta pictorului impresionist atasat de jour de pluie a Paris m-a amuzat caci, fara sa vreau, l-am iscat pe alt branzar in mintea-mi; cei doi impartasesc rezonante ovine si transhumanta maturarii branzei (caillebotte – branza dulce); mai mult, Caillebotte al lui Caragiale dintr-“O scrisoare pierduta”, Branzovenescu, imi zdrangane suparator in urechi zilele acestea pentru profetica suspensie “tradare, tradare, dar sa stim si noi”. Caci in chestiunea functionarii de stat (si de drept) a administratiei noastre onorabile nu pot decat sa tac, si sa ma minunez. Adevarul e ca, daca in alte evuri scriam, si comentam, acum mi-a scazut remarcabil interesul de a-mi mai dedica energie in evocarea unor urdori pe ochii ascunsi ai unei natii. Or fi ei frumosi, dar ce secretie urata…

Cineva ar spune ca ma aflu in zodia laptelui caci – eu unul nefiind deloc lactofil la origine – ma tot invart printre biberoane si arome de lapte proaspat, lapte supt, lapte digerat si grunji care trebuie sa semene cu ceva innominat pe scutec. Dar asa cum cineva ar citi viitorul in zat de cafea, asa cred ca l-ar citi si in grunjii de lapte cailebotte-ati. Tradare, tradare…e a mea, a mea e oare?

O buna parte dintre oamenii pe care-i vad in practica mea imi spun ca trec anii cei mai grei ai existentei lor. O buna parte dintre ei au trait in doua regimuri, sunt deja la al patrulea presedinte si-al treilea dictator. S-ar spune ca au oarecare expertiza in a-si subsemna adeziunea catre un opresor sau altul in timp ce-si pregatesc otava pe la geamuri caci, nu stiati, a venit toamna, se deschide muzeul figurilor de ceara la gurile de metrou si prin camerele de garda incepe din nou sa miroasa a prosperitate pe timpul noptii, in timp ce tartita vitelor isca aburi grei de metan, si sulf, si-alte anaerobe facultative ce-si fac loc in frizura decazutului. Sunt infrigurat de cat de mult a saracit aceasta tara, si cat de mult i se vede uratenia supuranda prin crevasele hide ale societatii. Cei ce-o stapanesc sunt vatafii unui azil in care marea batoza toaca, iar oamenii cu cap se duc. Uite, de exemplu, spitalul Budimex isi inchide sectii pentru ca acolo unde-ar trebui sa fie zeci de medici mai sunt vreo doi, trei. Profesorul Brunei, bine-cunoscutul chirurg ortoped pediatru, “incurajat” sfios de mai multi conationali sa-si ia talpasita caci, nu-i asa, ce multi bani ar face el la cat e de destept, tanar si frumos (ei, mai exageram si noi realitatea), a cedat in cele din urma si, resemnat, isi face bagajele. Asta in timp ce deputatul urgentist Ciuhodaru a luat-o si el prin cucuruzi si, mai nou, in timp ce face masaj cardiac unui alt boschetar muribund invita trustul sa filmeze, sa vada tara cum lucreaza doctorul la iasi in gherete insalubre. Sunt intristat nu de saracia de-acolo, ci ca un doctor incalca drepturi fundamentale ale bolnavului in vreme ce-l pastoreste pe lumea ailalta. Oare, dincolo de gesturi histeroide de-a atrage atentia unei turme rumegande doar, doar face vreo sinapsa poc si se urneste caravana, domnul doctor nu isi blastama ziua in care s-a filmat gen “Spitalul de Urgenta” in varianta uzbeka, eventual si cu subtitrare?

Tradare, tradare, dar sa stim si noi.

Sistemul de sanatate, asa cum l-am stiut noi, moare. Se duce. S-a dus deja. Pe cand se scufunda Titanicul oamenii s-au apucat, intempestiv, sa numere barcile de salvare. Cine-a trait, cine-a murit, e mai putin important. Ce e important e ca undeva, inainte ca Titanicul sa fie dat la apa, cand s-au numarat barcile necesare la cati pasageri urmau sa fie la bord, a dat cu virgula. Ce rost are sa pui barci de salvare la un leviathan de ne-scufundat? Pierdere de vreme! Ce e insa mult mai hazliu este ca, potrivit jurnalelor, si cele care au existat n-au fost folosite la maxim pentru ca buna parte din ele au fost “improprietarite” de diversi coconi, si coconitse, care platisera extra sa stea in fata la spectacolul superbitatii rasei umane si-acum isi scoteau – vorba lui nea Marin – parleala. Ei bine, in caz ca va mai intrebati, bine ati venit pe Titanicul nostru propriu si personal aflat, in diverse momente ale ultimilor doi ani, cu nasul in apa.

Saracia nu ma sperie. Ma sperie violenta, ma sperie grobianismul, ma sperie exodul care lasa in urma carii intra(c)tabile ale lumii in care traiesc, am un cosmar ca vine o zi cand n-am sa mai am cu cine sta de vorba. Evident e un gand absurd, ar fi si culmea sa prind o clipa cand ultimul care pleaca din tara sa stinga lumina; dar ce alt fel de atitudine sa ai cand astazi, la mai bine de 40 de zile de la incendiul de la Giulesti, inamicul public numarul 1, Florentina Carstea, intamplator bagatoare de seama pe sectie cand a luat foc priza, ramane incarcerata in timp ce Iustin Covei, baiat de judecator Β si nepot de procuror la Craiova, e judecat in stare de libertate dupa ce – zic chiar oltenii, il eliberara caci ce rau poate face el lumii?

Cu adevarat, in anumite momente suntem o tara de “doi lei”. Doi lei pe care-i dam, doi lei care ni se iau, doi lei cat face o paine si-un sfert, doi lei cat e cosul zilnic al unei parti bune ale “intretinutilor”sociali ai tarii.

In aceasta dimineata, in timp ce a mai trecut o zi in care cineva m-a rugat din suflet sa o ajut sa-si gaseasca de lucru in Anglia, si-o noapte in care n-am pus geana pe geana pentru ca asta e, vreau o zi de ploaie in Paris. Vreau un joben si-o crinolina la brat sub umbrela in timp ce apa spala dalele de jegul trecatorilor. Vreau sa traiesc cu tigani mai degraba decat vreau sa traiesc cu multi politicieni, si vreau sa traiesc cu ei in Franta. Fie ea si-o Franta a lui Sarko. Domnilor colegi de tara, sunt momente in care mi-e sila sa va privesc in ochi, exista intr-un numar de ocazii o demiurgie a cersitului in tara asta care pe mine cel putin ma scandalizeaza, e un scancet al tortionarului care – culmea – tot el cere indurare si intelegere de la victima pe care-o decaloteaza de fanere. E un purgatoriu al moralei si-al ordinii firesti a lumii pe care-l instigam asupra-ne, si-asupra semenilor nostri in timp ce Β din ce in ce mai multe comunitati din Romania au revenit la viziunea terocentrica a Universului si din pamant venim, in pamant ne ducem, unde toti dreptii se odihnesc, noi vrem pamant, mancam pamantul, si ne miroase gura a glod in vreme ce dansam, desantat, dansul liberei expresii, si-a liberei opinii, uite ce mare, si erecta, si frumoasa e, opinia mea, ma joc cu ea, ti-o dau in cap, e opinia mea. Caci daca exista un drept fundamental la cuvant el trebuie secondat, ulterior, de critica pentru ca nu doar idiotul, si gogomanul, au drept sa vorbeasca si sa peroreze, ci si cel cu uz, si ratiune, si crez si coerenta. Pe noi ne-a lovit idiocratia la un loc atat de jos in intreteserea relatiilor dintre noi incat a incerca sa repari, punctual, vieti si oameni si relatii si “visul de perspectiva” e un demers sisific si, uneori, inconsolabil sortit esecului. Un bolovan azi, un bolovan maine, numai bine cu fiecare bolovan se face dealul mai inalt si valea mai adanca.

Urat imi esti astazi, popor. Nu-ti ajunge toata ploaia sa-ti spele jegul de pe obraz, si nici rusinea de-a coapta la astfel de zile mizere.

G

21 thoughts on “Jour de pluie…

  1. “Jour de pluie..”

    – Chiar azi , cand scriati “asta”, am primit un mail de la o colega a lui Lex , intitulat ” Rainy days” . Nimic nu este intimplator! πŸ™‚
    Copila imi scria experienta ei in prima saptamina de facultate ( “med. school”). Pardoxal- DIN NOU!! πŸ™‚ – tot ce ea imi scria se suprapunea peste propria mea experienta de acum “tz” (πŸ˜€ ) ani, cind eram, ca si ea “boboc”. In plus acest om tinar avea o scriitura si o gindirea aleasa si precisa ( spre deosebire si in opozitie cu TOT ceea ce putem zilnic citiauzi in media ).
    M-am simtit deopotriva fericita – pentru ca faceam parte din lumea acestor copii geniali, din “cercul lor de egali”…dar si “a failure” pentru ca , dupa “tz” ani , omul acesta genial avea FIX aceleasi probleme si framintari pe care le aveam si eu, la vremea mea, in anul I. Desigur, cum stiti, mi-am mobilizat toate resursele si, in ciuda zilei ploioase, i-am spus TOT ceea ce o putea ajuta sa razbata prin aceasta lume cetoasa si complicata. Merita tot efortul si sunt sigura ca va reusi !

    – “rainy day” :- concomitent am jucat si “tenis cu peretele”- un concetatean agresiv mi-a impartasit TOATE re-sentimentele sale fata de “sistem”- plecind de la faptul nefercit ca bebe-ul sau de 2 ani a inghitit o baterie. Asertiunile sale ( incepind cu malpraxisul lui ciomu si ..terminind – culmea!!- cu acidentul de la maternitate!!)- aveau ca unic scop acela de a invinovati pe oricine altcineva pentru faptul nefericit ca dinsul a fost oarecum neatent . ..Copilul, nu a patit nimic . Numai eu am patit ..efortul de a-i explica faptul ca trebuie sa fim responsabili si autonomi…Degeaba!!! EL a avut ultimul cuvint si mi-a “incarcat” toata vinovatia acestei natiuni imature si resentimentare, tabloid- agresiv- manelistoide. Noroc ca sunt deopotriva “resilient” dar si “frail”..deci am facut fata cu brio meciului de “tenis cu peretele” si unei mentalitati simplificatoare, agresive, massificatoare, de soginte ..mediatica.
    ( Pote ca totusi ar trebui sa ne concentram pe latura psiho-patologica si sa “tratam” tarele care ne macina…)

    “Rainy day” :- la televizor se caineaza excesiv si ipocrit “falimentul” unui spital care a primit in ultimii ani milioane de euro “for nothing” . Ipocrizia ma loveste mai mult decit orice. Dar ma si motiveaza.Stiu prea multe despre toate acestea ca sa nu ma las purtata de “teoria konspiratiei’..si totusi ma incapatinez sa exist si sa actionez in acesta mocirla, convinsa fiind ca actiunile mele si ale celor asemenea mie…vor invinge..mizeria.

    ” O zi ploioasa” …. “It’s a hard rain are gonna fall”

    Si asta nu e rau!!!

    “”” I accept chaos, I’m not sure whether it accepts me.
    Bob Dylan

    I am against nature. I don’t dig nature at all. I think nature is very unnatural. I think the truly natural things are dreams, which nature can’t touch with decay.
    Bob Dylan

    I consider myself a poet first and a musician second. I live like a poet and I’ll die like a poet.
    Bob Dylan

    I define nothing. Not beauty, not patriotism. I take each thing as it is, without prior rules about what it should be.
    Bob Dylan

    I don’t think the human mind can comprehend the past and the future. They are both just illusions that can manipulate you into thinking theres some kind of change.
    Bob Dylan

    I have dined with kings, I’ve been offered wings. And I’ve never been too impressed.
    Bob Dylan
    I think of a hero as someone who understands the degree of responsibility that comes with his freedom.
    Bob Dylan

    Well, the future for me is already a thing of the past.
    Bob Dylan “””

    πŸ™‚

    In concluzie:
    – eu cred ca aceasta societate parcuge un proces de ” aculturatie”.
    – eu cred ca este un privilegiu pentru -noi de a ne afla aici, la acest moment ( dpdv stiintific putem evolua extrem de rapid ; dpdv experiential fenomenul este extrem de intens; dpdv comun, suntem chiar protejati).
    – eu cred ca s-a depasit, in aceasta societate, masa critica de prostie si cinism .
    – eu cred ca foaret multe dintre incidente Nu sunt “random” .

  2. cand eram ioooo miiic am inghitit o bila de rulmeeent…asa… si bilaaa, in loc sa o iaaa pe gat in jos…asa… a luat-o in sus exact ca picatura de ploaieee…asa… si mi-a iesit prin nas dupa o saptamana! Tot soborul de medici de aici de pe blog o sa se mireeee…asa…da’ e puru’ adevar! Dupa ce a iesit am vazut cu uimireee ca bila avea urme de coroziune – deci fusese si prin acizii din stomac – si era mult mai vioaie ca inainte – deci fusese si prin plamani si se oxigenase… asa… deci asadar prin urmare daca imi poate explica cineva ce s-a intamplat.

  3. bre mihaela, ce e aia bre “natiune imatura”? Ca natiunea, dupa cum bine se stie, se improspateaza non-stop prin moarte-nastere precum pielea omului uite par exemplu stii celulele alea pe care le mananca acarienii? alea e din pielea ta si ele cade zilnic cand te fosnesti pe sub pilota care este pe persoana (ta) fizica. Care piele poti zice tu ca e imatura cand ea se reproduce ca la Verdun non-stop zi de zi ora de ora (3600 secunde de 3600 secunde)? Aud?

  4. zise aceeasi mihaela: “– eu cred ca s-a depasit, in aceasta societate, masa critica de prostie si cinism.”

    bre, daca tot imi dai dedicatii muzicaleπŸ˜€ ia asculta acilea: cand mergeai tu cu masina proprietate sau transport in comun sau bicicleta, picioare ce ai si matale pe langa casa…asa… deci cand mergeai pe afara ai vazut vreodata pe aia de intind zgura pe sosele? sau pe aia de ridica galeata cu cement pe schela fara costum de protectie? Acu te intrb io pe tine: daca aia ar sti sa-ti recite din Eminescu crezi ca ar mai sta la gura zgurii ca sa zic asa? Ar zice: da’ de ce sa zmuncesc de caldare cand poci sa scrie pe blog, nu, carevasazica? Bre, e nevoie in natiunea asta ‘imatura’ si de prosti si de destepti ca nu se poate unii fara ailanlanti. Uite, ce v-ati face voi acilea fara mine care duc tot greul subsolului?

  5. sandu, iti spun eu: daca am fi un popor destept, am folosi imigranti pentru treburile alea. dar cum nu sintem, noi insine sintem imigrantii. de fapt, devenim imigranti chiar si in propria noastra tara, pentru ca, aproape, nu ne mai apartine. eu stiu ca tu esti foarte nationalist si patriot, dar ma astept si sa intelegi ca una din actiunile ce definesc un adevarat patriot trebuie sa fie critica acida adusa statului care-si pune patria nu in prim-plan, ci pe butuci.

  6. @ sandu

    draga sandu,
    natziune imatura este , care va sa dzica, atunci cind oamenii gindesc la fel ca si tine. Adica “fara zahar”.

    Nu, pe bune! ce spun eu si ce intelegi tu!!! πŸ˜€

    Intimplator …nu ma refeream la faptul ca oamenii din aceasta tara fac munci grele ; pe aceia ii cunosc foarte bine. Si eu ma numar printre ei.
    Manelistii e aia care sta , nu aia care munceshe, draga!!!
    Natiunea romana este imatura; pe cit de batrina ..pe atit de nedezvoltata – sub aspect emotional si axiologic.De-aia ne si merge asa de impiedicat!

    Si nu-mi servi referinte la valorile natziei; acestia au fost intotdeauna o minoritate pe care ..majoritatea imatura ( sic!πŸ˜€ ) i-a repudiat si chiar i-a exilat ( afara de situatia particulara in care le-a crapat capul cu un ciomag, daca tot faci vorbire de Eminescu).

    Dar tu nu poti intelege asta; ori este prea tinar si prea “inginer”…ori esti prea batrin si prea ..inregimentat ( e ciudat cum unii oameni tineri de azi seamana izbitor cu secretarii de partid de ieri…πŸ˜€ ) .

    Iaca , iti mai fac neshte dedicatzii- nu de altceva dar ti se potrivesc intocmai.

  7. @mihaela

    iti multumim pentru contributiile din ultima vreme. speram sa devina un tic – nu neaparat nervosπŸ™‚

    ti-o spune un inginer: masa critica de prostie si cinism inca nu s-a depasit in romania, e loc si de mai rau; la depasirea masei critice se produce o explozie. io abia astept explozia aia si sper sa fie devastatoare, pentru ca altfel nu se mai poate.

  8. bre mihaielo, io cred ca suntem de-o varsta amandoi (dupa presupunerea ca parintii tai se uitau la desenele cu Mihaela de pe vremea lui ceasca) – adica un fel de decretei. Nedoriti, neplanificati, dar iesiti. Poate de aia nu ne place de cei din jur si vrem sa ne intoarcem de unde am iesit, unde-i cald si bineπŸ˜€ La faza asta io m-as delimita. Mie imi place unde traiesc, cum traiesc. Ai sa intelegi asta cand ai sa scapi de egocentrism. Pana atunci iti doresc – si acum ii raspund si lui tracto – va doresc succes in lupta voastra cu morile de vant, recte stat, recte rect.πŸ˜€

  9. bre tracto, hai sa ne dam mana inginer cu inginer si sa delimitam limitele nelimitate ale prostiei. Ca uite, io-s mai destept decat vanzatoarea de la aprozar, dar si Liiceanu e cu acelasi delta x mai destept decat mine. Astea fiind masurate, unde zici tu ca va avea loc explozia? In zona de grafic a aprozarelor sau in zona inginerilor? Sau il bagam si pe Liiceanu sa-l prinda suflul? Ca sigur sunt unii si mai destepti decat el. Ce parere ai tu pe persoana fizica?

  10. @ tractoristu
    Dupa experienta mea prostia NU explodeaza ca TNT-ul. Se aplica alte legitati, fiind vb. despre porocese complexe din alte domenii .Prostia are tendinta mai ales sa balteasca si sa se generalizeze , prin efect de contagiune ( adica exact ce traim noi azi).
    Element de diagnostic: prostul NU ride; prostul se supara .πŸ˜€
    Este nevoie de un efort major si conjugat anti-entropic , dar si de o atitudine responsabila, dar si de o formatie educationala integratoare, care sa poate surprinde “da bigar piccer” πŸ˜€ , pentru a putea contracara fenomenul.

    @ sandu – wrong guess!!! Nu sunt nici decretzel , nici egocentrica( quite the opposite!); “i’m so much younger than that!” ; imi place unde traiesc ( nu-mi place cum evolueaza lucrurile, procesele si mai ales oamenii de virstaatitudinea ta!) BRE! Probabil ca ai dreptate; acreala , agersivitatea si superficialitatea bashkalioasa a celor ca tine are niste explicatii sociologice . Si nu sunteti voi de vina!!

    Traim vremuri ciudate, pe care “cei mici” nu le inteleg pentru ca sunt prea imbibati de propaganda ultimilor 10-20 de ani…iar cei puternici le exploateaza. Efectele sunt dezastruase, pe termen mediu si scurt.

    keep up the good work!
    ( but be aware!) πŸ˜€

  11. @ tractoristu’ :
    prostia NU explodeaza ca TNT-ul. Asteptam degeaba. Fiind vorba de materii si esente diferite, se aplica legitati diferite. Din cite ma pricep eu, empiric, prostia are tendinta nefericita de a se extinde in pata de ulei, prin efect de contagiune . Adica exact ceea ce traim noi azi, in acest areal.
    Element diagnostic : “prostul NU ride. prostul..se supara!” πŸ˜€
    Asa incit eu consider ca este necesar un urias efect anti-entropic, bazat pe aceia dintre noi care au competenta in domenii diverse..pentru a contracara efectele catastrofale ce pot sa apara ( au si inceput!) pe termen scurt si mediu.

    @ sandu :
    Wrong guess!!! Nici decretztel, nici egocentrist . “I’m so much younger than that now!!!”. Explicatiile psihanalitice pe care le enunti cred ca sunt partial corecte.
    keep up the good work!
    “don’t be the problem, be the solution!”
    ( mai am si alte dedicatii, dar ..ramine pe data viitoareπŸ˜€ )

  12. bre, pana la “anti-entropic” am mai inteles vreo trei cuvinte, dupa aia m-ai pierdut si m-am lasat pagubas. De unde pana mea invatati voi toate cuvintele astea nu stiu! Ca statu’ v-a dat educatie gratuita si voi in loc sa stati la cursuri tot ce cititi pe peretii toaletelor invatati!πŸ˜€ Auzi: “efect de contagiune”… “formatie educationala integratoare”…πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

  13. @mihaela: o competentza devine competentza abia atunci cind este recunoscuta, or o masa de imbecili cum sint la noi in tara nu va sti sa faca diferenta dintre un einstein veritabil si un napoleon de la marcutza. deci nu, eu refuz implicarea si prefer sa-i aud pe prosti cum se lovesc cu capul de toate pragurile si colturile meselor. asa sint eu, cinic cu cretinii si consider prostia o boala nevindecabila. nestiinta, insa, este altceva, si nu e nici pe departe sinonima cu prostia; acolo da, merita intervenit, dar atita timp cit e dublata de bunavointa si efort din partea subiectului.

  14. aici subscriu la tracto si adaug de la mine: muzica si mai faina decat lovitul capetelor prostimii de praguri e vaicareala pe bloguri. Muzica sferelor.

  15. bre mihaelo, abia acum m-am aplecat putin peste textul tau ala imbarligat de mai sus. Stii bre care e diferenta intre un om mai batran si unul mai tanar? Ala mai batran are valoare bre. Asa sa stii tu. Nu generatia dinaintea ta e piatra legata de gatul tau ci generatia ta e de tot rasul. In afara de telefoane mobile sunteti varza. Si daca racai putin sub vopseaua asta de neologisme iese imediat la iveala din ce sunteti facuti. Intelegi? Daca bunicii tai nu aveau nevoie de vopsea pentru ca erau inoxidabili, parintii tai au grund primul strat iar aia de varsta ta au tempera peste foaia de varza. De aia va si vaitati atata pe internet in loc sa puneti mana pe carte si sa va faceti un viitor. Mura-n gura nu o sa va dea nimeni pe lumea asta, puteti sa schimbati Romania de o mie de ori. Aia care-s buni isi fac viata buna si pe Luna. Punct. Mai lasa youtube si nu-mi mai da dedicatii, pune mana pe munca!

  16. Sandu, admir invariabil la tine calitatea de-a crede despre tine ca esti senior altor comentatori de aici, cu exceptia celor pe care ii cunosti din “propriile tale tinereti”. E – opinez – cel mult un complex de inferioritate si-asta nu te prinde foarte bine. Dincolo de misoginismul si siretenia bine deghizata a propriei tale incompetente in anumite domenii unde te avanti (da, recunosc, ma amuz sa-ti intorc anumite tirade) rogu-te incearca sa fii mai prietenos cu oricare alt vizitator inafara de propria ta persoana. Tu nu stii cine e Mihaela. Eu stiu. Si pentru ca stiu ma amuz dar apoi ma intristez pentru ca tu imi demonstrezi ca ea are dreptate. Si e pacat.

    G

  17. @sandu: stii politica noastra despre atacul la persoana, am disecat-o de nenumarate ori. n-am s-o mai fac.

    imi pare rau, dar timp de doua saptamini vei avea numai “read only access”.

  18. sandu, sper ca doo saptamini, o ora si 18 minute au fost suficiente pentru a aprofunda politica blogului nostru. acum asteptam sa te decizi: te conformezi sau nu?πŸ™‚

    ps. scuze pentru intirzierea cu repunerea in drepturi, data viitoare cind te banez am s-o fac pentru un interval de timp diminuat cu o ora si 18 minute

  19. πŸ˜€ daca nu mi-ai fi asa de drag ti-as reprosa intarzierea. Dar cum tot raul e spre bine tin sa te anunt ca m-am atasat de alt blog si era cat pe ce sa ma pierdeti de musteriu! Doar azi de dimineata, cand am facut ochi pe podeaua de la zuhaus, m-am gandit sa verific daca ai tras zavoru’. Si iata-ma scapat! Vai, da’ lung somn am mai dormit! cum ar zice Alba ca Zapada.πŸ˜€
    Scanez rapid (dpi mic) ca n-ati mai scris cine stie ce, asa ca in maxim 30 secunde o sa fac o revista presei. Dupa cum vezi, i-am si dat una’ in barba ARTICOLULUI lui G.πŸ˜€ Fac majuscularizarea asta ca sa iti subliniez ca nu am atacat persoana distinsului doctor ci scriitura sa. Sper sa saluti cu veselia liberarea si intoarcerea acasa a incarceratului ratacitor, de fatza numitul Sandel, acest criticangiu incurabil, adevarat strop de culoare (care nu iese nici cu mama Axionului) intr-un blog alb-negru. Ca de pupincuristi suntem satui, nu?πŸ˜€ Hai liberareeeee!!!

Leave a Reply

