povestea in care se putea intimpla orice (2)

Bun, se ocupa Adina de masina. Bine ca exista, bine ca nu comenteaza si e mereu aici. Dar daca i-as spune-o, poate si-ar lua-o in cap… cum fac toate. Mai bine tii distanta si nu esti dragut. Uite la Florin asta, cita prietenie cu asistenta si cu secretarele si cu contabilitatea… zici ca sunt ei mai bun prieteni, te pup neatza, te pup ciao seara, te pup in sus, te pup in jos. Asta nu e relatie profesionala, nu e relatie de Munca, dar ce rost are sa ma bag eu. O sa vada el, cind n-o sa mai faca aia nimic decit sa stea picior peste picior la tigara pe balcon si el o sa-si zmulga parul din cap facind situatii.

Adina! Vreau o cafea fara zahar, o apa plata la sticla de sticla, un croissant de la Paul si scrumiera. Vezi sa fie fierbinte cafeaua si nu din aia de la filtrul ala de cacat pe care nu sunteti in stare sa-l spalati prea des. Si vino la mine in birou ca am sa-ti dictez un memo pentru rechizite si verifica daca pot sa schimb masa la Silviu’s din 2 in 5 persoane, la fumatori, si sa nu fie la 7 ci la 8. Si sa aiba grija sa am loc de parcare. Nu, nu 2, al meu ma intereseaza, ceilalti treaba lor. Si sa le dai datele pt facturare si sa vezi cum faci sa scrie pe ea ceva cu protocol, vezi la conta ce se poate deconta si zi-le. Nu vreau sa aud asta. Nu, ceva din vocea mea te face sa crezi ca ma intereseaza? Bai, ce e asa de greu? Chiar nu poti intelege din prima? Ti se pare ca ai prea multe de facut, sau ce? Si vinerea e tot zi de lucru, sa stii, nu suntem bugetari sa ai zi libera sau mai putin de lucru. Si as prefera sa nu mai comentezi atit. Nu, nu ma intereseaza si nu vreau sa stiu si vezi ce te-am rugat! Acum, ca ma scoti din minti!

Atita iti trebuie sa nu vii exact cind ti-am zis si cu ce te-am rugat! M-am saturat de puturosi si colcaie de din astia pe aici… Ce bine dispusa eram de dimineata si in ce hal m-a adus femeia asta. Cred ca mai bine imi caut asistent, nu mai suport femeile. Sefa, am ora la dentist, sefa, ma duc la cometica, am ramas gravida, mi-e rau, vreau concediu, am racit, copilul are febra, am inundatie in casa. Eventual mai baga si o lacrima. Uite, cum a venit asta ieri cu cearcane negre sub ochi, ca si cum eu nu as fi in stare sa ma prind ca si le-a facut cu dermatograful. Incercati, fetelor, incercati cit vreti, dar nu ma faceti voi pe mine. Cite am facut eu de-astea la viata mea, sunt experta in minciuni. Sa merite doar, ca restul se rezolva si clar n-ai sa te prinzi vreodata ca e cioaca.

PS: Cine vrea sa continuie de aici, e liber s-o faca. Va urma

a.

This entry was posted in andreanum by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

5 thoughts on “povestea in care se putea intimpla orice (2)

  1. Sar’mana.

    Vreti sa va semnati va rog la sfarsitul articolelor….ca sa stiu si eu pe cine citesc (…… pe mail, lin cazul meu)

    Sau daca e semnat ….. e “G” daca nu …
    …si daca se-ncadreaza in juma’ de pagina, sigur nu e G !

    Multumesc,

    Sar’mana

Leave a Reply

