am fost mereu

mai buna decit s-ar fi asteptat multi. Am lasat de la mine mereu, am asteptat si am sperat ca bunatatea voastra va iesi la iveala.

aici cind multi din cei in nevoie au simtit ca trebuie sa le fiu alaturi. Am sperat alaturi de ei ca tot ceea ce e bun in oameni va isei la iveala.

cu gindul alaturi de toti cei care aveau nevoie de un gind frumos si cald si bun. Am spus si am scris mereu o vorba sau un mesaj care sa conteze, stiind ca pentru ei va conta.

cu fapta linga tine, cind erai jos si nimic nu parea sa te inalte. Am sperat intotdeauna si sper si acum ca bunatatea ta va iesi la iveala.

un om cu vise si asteptari ca toti ceilalti. Si sper ca visul meu va insemna ceva.

pentru tine femeia care te iubea.Si-n sinea mea stiu eu ca asta va conta. Pentru noi. Cindva.

This entry was posted in andreanum by andreanum. Bookmark the permalink.

About andreanum

Nascuta in anul in care Iggy Pop lansa albumul "The idiot" poate nu intimplator de sex feminin, de orientare liberal-salbatica "neinregimentata" politic, par lung, ochi verzi, 60 de kile, stingace, rid des, am tatuaj, nu beau bere, merg des la cinema si coclesc aurul. Gata, ati zis little biographical.

2 thoughts on “am fost mereu

Leave a Reply

