tristeti

nu stiu citi din cei care au activat acum citiva ani pe forumul ag vor citi aceste rinduri… pot sa spun cu siguranta ca n-am reusit sa-mi fac prea multi prieteni printre voi. nu luati asta ca pe un regret; multi, pur si simplu, nu ati meritat (si nu veti merita vreodata) sau nu am fost eu cel potrivit pentru a face compromisuri si a trece peste marunte tradari si cleveteli. printre cei foarte putini cu care am reusit sa incheg si sa pastrez oarecum o relatie apropiata s-a numarat si whisper.

cu multa tristete in suflet va informez ca scumpa de whisper nu se mai afla printre noi.

odihneasca-se in pace!

indubitabila mirinda, nu mai plinge…


15 thoughts on “tristeti

  1. Hei, Tracto.
    Imi pare rau pentru whisper si pentru tristetea ta.
    Here, poti sa fii trist pe umarul meu.
    Sunt destui care bantuie pe-aici dar nu vorbesc . Indubitabil ca Mirinda.

  2. Imi pare rau ca ultima oara cind am vrut sa vorbim intra intr-o sedinta si nu mi-a zis ce era cu poza copilului din statusul de mess. Ileana a fost si va ramine un om extrem de frumos interior, deseori inteles gresit, un om vesel, pozitiv si increzator, un om care si-a dorit enorm sa fie apreciat si iubit, lucruri atit de firesti pt altii. Am iubit-o pe Ileana si am nenumarate amintiri cu ea, cu petrecerile, cu conversatiile extrem de funny pe mess, cu tristetile si frustrarile noastre…
    Acum am aflat vestea asta, nu stiu multe detalii, nici nu mai conteaza… Vreau doar sa stiu, mirinda, daca pot/putem sa-i ajut/am cu ceva familia.

  3. Life’s random. Nu stim de fapt cum s-a-ntamplat. E doar o “absenta motivata”. Imi pare rau. Sunt alaturi de voi.

  4. De peste timp (Aprilie, 4, 2005) – cum zboara anii…

    “ghiocelul meu, nu te ofili doar dintr-atat! uite, te pun intr-un pahar cu apa proaspata si plata (la dorna, caci esti ceea ce bei) si asez paharul la fereastra mea, ca sa fii primul care-mi vede dimineata genele tremurand a trezire si seara, ultimul care-mi sopteste noapte buna peste oftatul meu linistit de adierea pe care mi-o aduce primavara in casa. (ca daca foraibaru’ ie ruginit, geamu’ ramane deschis, volens-nolens)”

  5. ce prilej trist sa ne reintilnim online. De cite ori ne stringeam asa se stirnea cite o gluma, cite un topic plin de spirite… am o senzatie de gol in stomac.

  6. Promit !

    … sa caut frinturile de staf pe care le am, undeva, tiparite (dada, pe hirtie !) si sa incep le rescriu, rind cu rind.

    Uite asa, sa ne ridem in fiecare dimineata si uisparita sa se amuze uitindu-se la noi.

    Acuma sper ca n-o sa ma trezesc c-un cearceaf de la avocati, pe teme de copirait, da … ?

  7. N-am apucat sa o cunosc pe Whisper personal si imi pare rau. Dar acum e prea tarziu. Am aflat vestea de la Andreanum si nu mi-a venit sa cred. O sa-i pastrez o amintre frumasa, fiindca mereu se amuza de giumbuslucurile mele si ma incuraja. Daca putem ajuta cumva pe cei ramasi, dati de veste.

    neighbor’s goat (fost si “coadademaimuta”)

  8. Eu am cunoscut-o si chiar am petrecut foarte mult timp impreuna. Stau foarte aproape si in fiecare seara ne uitam impreuna la apusul soarelui si ascultam viniluri (!). Nu prea mai iesea din casa. A murit in somn, fara sa sufere. Nu voia sa discute despre boala si nici sa intristeze pe nimeni.
    Mi-a povestit mult despre fiecare dintre voi.
    Era pe cat de vesela, pe atat de “private”. Mi s-a parut mereu ca ascunde ceva, ca un fel de poveste speciala pe care n-o putea spune nimanui.

  9. Ziggy, eu pe tine n-am apucat sa te cunosc, nu mai stiu cum de s-a nimerit asa…
    Update: totusi, nu cred o iota din ce spui, nu cred ca ai petrecut vreun apus de soare cu w si nici nu cred ca esti bine intentionat scriind aici pe acest topic. Motiv pt. care te rog sa nu mai scrii. Sau voi fi nevoita sa sterg.

  10. Bocitoarele din Tinutul Padurenilor

    … si sufletul ei sa’si gaseasca un loc bun, un loc cu verdeata, unde nu este intristare si nici suspin. Domnul cel Mare, Domnul cel Tare in lupte, Dumnezeul ostirilor, Domnul cel milostiv, Domnul cel drept si Domnul cel adevarat sa o hodinesca in pace.

Leave a Reply

